تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اولیویرا بعد از شکست مقابل الاهلی امارات گفت: ما خوش شانس نبودیم؛ با آنکه دو بار پیش افتادیم اما نتوانستیم برتری مان را حفظ کنیم.



به گزارش تارنمای رسمی ای اف سی، کاسمین اولاریو سرمربی الاهلی امارات متحده عربی بدنبال پیروزی سه بر دو برابر تراکتورسازی تبریز از روحیه جنگندگی تیم خود تجلیل کرد.

الاهلی با این برد به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به الاهلی عربستان ملحق شد. الاهلی برای تصاحب این امتیازات مجبور بود بجنگد.

تیم تراکتورسازی دو بار گل های مهرداد بایرامی و سامان نریمان از حریف اماراتی خود پیش افتاد. اما در نهایت الاهلی با گل های ریبریو و خلیل نتیجه را به نفع خود تمام کند.

سرمربی رومانیایی الاهلی گفت: بازی خوبی بود، اما مشکل ما از دست دادن موقعیت هایی بود که بوجود آوردیم.

وی افزود: ما دو اشتباه مرتکب شدیم، اما بازگشت خوبی داشتیم و با این برد به مرحله حذفی صعود کردیم.

وی گفت: هدف اصلی ما صعود به مرحله حذفی بود و اکنون به این هدف رسیده ایم. ما انتظار مسابقه دشواری را داشتیم، اما بازیکنان ما با روحیه جنگندگی زیادی بازی کردند که به برد ما کمک کرد.

این شکست چهارمین باخت در شش دیدار تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم با قعرنشینی در گروه دی به رقابتهای خود در لیگ قهرمانان آسیا پایان داد.

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی نگاه مثبتی به رقابتهای این تیم که فقط یک برد و مجموع چهار امتیاز را کسب کرد، داشت.

سرمربی پرتغالی تراکتورسازی گفت: ما چندین بازیکن را در اختیار نداشتیم، اما بازیکنان ما عملکرد خوبی ارایه کردند.

وی گفت: می خواهم از بازیکنانم به خاطر عملکردشان در این دیدار که با روحیه جنگندگی عالی بازی کردند تشکر کنم، اما ما نتوانستیم نتیجه مثبتی بگیریم.

وی گفت: ما برای ارایه یک بازی خوب به اینجا آمدیم و و روحیه جنگندگی را نشان دادیم. ما خوش شانس نبودیم.؛ با آنکه دو بار پیش افتادیم، اما نتوانستیم برتری مان را حفظ کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد