تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست برابر العین امارات گفت: شکست بدی از تیم اماراتی خوردیم، اما از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.



فوتبال نفت تهران در آخرین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته به مصاف تیم العین امارات را با وجود شکست 3 بر صفر در خانه حریف،‌اما به لطف برتری تیم الشباب عربستان مقابل پاختاکور موفق شد با 8 امتیاز و بعد از العین 12 امتیازی راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

علیرضا منصوریان، سرمربی نفت در پایان این دیدار اظهار داشت: ما برای بردن مسابقه در خانه العین به میدان رفتیم، اما در راه رسیدن به این هدف ناکام ماندیم و شکست خوردیم. ما با 3 گل باختیم، اما از اینکه صعود کردیم، خوشحالیم.

وی ادامه داد: در شبی که به العین باختیم یک نتیجه مهم برای تیم نفت رقم خورد و آن این بود که الشباب مقابل پاختاکور به پیروزی رسید و شرایط ما را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فراهم ساخت.

منصوریان تاکید کرد: ما مقابل تیم خطرناک و بسیار قدرتمندی بازی کردیم، اما به دلیل اشتباهات فردی در کارهای دفاعی ما 3 گل خوردیم، اشتباهاتی که انتظار آنها را نداشتیم. امیدواریم در ادامه مسابقات برای آنکه بتوانیم با قدرت بیشتری برابر حریفان حاضر شویم، دیگر از این دست اشتباهات نداشته باشیم و از آنها درس گرفته باشیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد