تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 در پی شکایت اشپیتیم آرفی بابت طلبی که از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس داشته خطر کسر امتیاز از دو باشگاه فوق وجود دارد.



اشپیتیم آرفی که سابقه حضور در تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد و به علت عدم مطالباتش از دو باشگاه فوق به فیفا شکایت کرده و خواستار پرداخت طلبش شده است.

آرفی از تراکتورسازی مبلغی حدود 150 میلیون تومان به اضافه دیرکرد آن و از پرسپولیس مبلغی حدود 700 میلیون به اضافه دیرکرد آن طلب دارد که خواستار پرداخت این موارد شده اما از سوی دو باشگاه فوق اقدامی صورت نگرفته است و در نهایت منجر به شکایت او به فیفا شده است. حالا فیفا خطر کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس مدنظر گرفته‌ است.

سعید طرزی، وکیل آرفی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: به علت اینکه شکایت به فیفا پروسه زمانی طولانی مدتی دارند مسئله آرفی به طول انجامیده اما اگر تا 10 روز آینده قرارداد آرفی پرداخت نشود احتمال کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس وجود دارد.

وی همچنین در مورد پرونده شکایت صمد مرفاوی و ساکت الهامی از باشگاه صبا تصریح کرد: کمیته انضباطی رایی را به سود مرفاوی اعلام کرده و ما چک‌های بلامحلی که از سوی باشگاه صادر شده را از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و در خصوص مابقی حقوق مرفاوی و الهامی هم باید باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد