تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گروه داوری: داور وسط: علیرضا فغانی، کمک ها: رضا سخندان و آرمان اسعدی، داور چهارم: اشکان خورشیدی، ناظر: حسین عسگری



تراکتورسازی با میلیون ها هواداران عاشق و تیم نفت آرام و تنها شانه به شانه هم تا هفته پایانی لیگ چهاردهم آمدند و اینک در ایستگاه پایانی برای تعیین تیم قهرمان باید به مصاف هم بروند. تقابل دو تیم با شرایطی متفاوت ولی جایگاهی یکسان جذابیت های بسیار بالایی دارد که باید دید در نهایت با برتری کدام تیم همراه خواهد بود؟

تراکتورسازی

سرخ پوشان شهر تبریز پس از اینکه استقلال را در تهران با چهار گل در هم کوبیدند، با روحیه ای بالا به تبریز بازگشتند تا خود را برای نبرد حساس هفته پایانی با نفت تهران آماده کنند. تراکتورسازان که پس از روی کار آمدن تونی الیویرای پرتغالی نتایج بسیار درخشانی کسب کرده اند، به دنبال کسب سه امتیاز مقابل نفت و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتری هستند که سال هاست هوادارانشان خواستار آن می باشند.

تونی در این دیدار شهریار شیروند، فردین عابدینی، حبیب گردانی، خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان را در اختیار ندارد و باید دید در این شرایط سخت نبود بازیکنان یاد شده را چگونه جبران خواهد کرد؟

شرایط ویژه این بازی و نتایج اخیر تیم تراکتورسازی باعث گردیده است تا روز جمعه انتظار حضور پرشمار هواداران تیم تراکتورسازی در ورزشگاه را داشته باشیم که با حضورشان در ورزشگاه به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور خواهند بود.

نفت تهران

تیم کم ستاره، کم حاشیه و کم ادعای نفت تهران به زیبایی و با ارائه بازی های باکیفیت خود را بالاتر از بسیاری از تیم های پر ادعا و پر هزینه لیگ برتر کشید و اینک تنها یک برد تا کسب اولین عنوان قهرمانی تاریخ خود فاصله دارد.

شاگردان منصوریان که با امتیاز مساوی با تراکتورسازی صدرنشین و تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند، برای قهرمانی به یک برد خارج از خانه مقابل تراکتورسازی نیاز دارند که این نشان دهنده کار سخت زرد پوشان در روز پایانی لیگ می باشد.

منصوریان با تیم جوانی که در این فصل بست به خوبی خود و بسیاری از بازیکنان تیم نفت را در فوتبال ایران مطرح نمود و باید با گسترش دیدمان آینده ای درخشان برای وی و بازیکنان نفت بدون در نظر گرفتن برد و باخت بازی فردا متصور باشیم.

ستاره های بازی فردا

لوسیانو ادینیو (تراکتورسازی): ستاره برزیلی سرخ پوشان با 19 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر یکه تازی می کند. ادینیو در بازی فردا امید اول گلزنی تونی و تیم تراکتورسازی به شمار می رود.

علیرضا بیرانوند (نفت تهران): سنگربان جوان نفتی ها که در این فصل فوق العاده بوده است، در بازی روز فردا وظیفه دشواری را در حراست از دروازه تیمش مقابل خط حمله ترسناک تراکتورسازی خواهد داشت اما عملکرد اخیر وی آرامش خاطر خوبی به منصوریان بخشیده است.

محرومین و مصدومین

محرومین: محمد ایران پوریان و خالد شفیعی از تراکتورسازی و عباس بوعذار از نفت

مصدومین: فردین عابدینی، حیبب گردانی و شهریار شیروند از تراکتورسازی و ویکتور از نفت



تونی الیویرا: رویای میلیون ها هوادار را به دوش می کشیم؛ یک سوم آخر لیگ عالی بودیم.

منصوریان: امیدوارم یکی از دو تیم نفت یا تراکتور قهرمان لیگ شود.

نتیجه بازی رفت: 2-1 به نفع نفت تهران

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد