تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش سایت خبر ورزشی تک گل، تونی الیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار داشت:

"مثل همه بازی ها این بازی هم یک بازی سخت برای ما هست و تیم نفت یک حریف سرسخت برای ما خواهد بود. این بازی هم سخت است و هم خطرناک، چرا که تیم نفت دارای یک مربی باهوش و سرسخت با سازماندهی خوب و دفاع بسته است. آنها در میدان خیلی راحت بازی می کنند و تبدیل دفاع به حمله شان بسیار سریع است. ما باید در حد لیاقت تیم مان بازی کرده و نتیجه مناسبی را کسب کنیم."

وی در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی و احساسی که برای بازی فردا دارد گفت: "من قبل از بازی با استقلال و بعدش گفتم که ما پرچم یک منطقه هستیم، ما رویای میلیون ها هوادار را به دوش می کشیم. ما همه کار برای به حقیقت پیوستن این رویا کرده ایم و بدون شک تحقق آن علاوه بر عملکرد ما، بستگی به حضور و حمایت هوادارانی دارد که در سرما و گرما ما را یاری کرده اند. من مطمئن هستم که بازی فردا با حضور پرشور هواداران بسیار جذاب خواهد شد. ما سعی می کنیم با انتقال مناسب ایده هایمان به بازیکنان به دنبال رسیدن به یک هدف  یکسان هستیم. ما باهم این کار را آغاز کرده و باهم نیز آن را به پایان خواهیم برد."

سرمربی پرتغالی سرخ پوشان در خصوص عملکرد فوق العاده تیم پس از حضور وی و تداوم آن با پیروز در بازی فردا یادآور شد: "کار جادوگر و شعبده باز پیش بینی است و کار مربی چیزهای دیگر، وقتی به کاری که انجام می دهیم ایمان داشته و تمرینات خوبی را به بازیکنان ارائه و آنها نیز تمرینات را به خوبی در زمین پیاده کنند نتیجه نهایی رقم می خورد. مربی می داند که کجا چه کاری انجام دهد، همکارانم در این راه کمک بسیاری به من کردند و در کنار آنها و عملکرد خوب بازیکنان کمی هم شانس یار ما بود."

الیویرا در مورد غایبان تیمش در مقابل نفت تصریح کرد: "ما گردانی و شیروند را به علت مصدومیت و شفیعی و ایرانپوریان را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

وی در خصوص بخشش حبیب گردانی خاطرنشان کرد: "من جلسه خصوصی با این بازیکن داشتم و سپس در جمع بازیکنان نیز صحبتی با وی داشته و مساله را بین خودمان حل کردیم. من هر چقدر هم اینجا بمانم نمی توانم طرز فکر بازیکنان را عوض کنم. کلمه بخشش به گونه ای نیست که روی یک چاله مانعی بکشیم، بخشش بایستی باعث پیشرفت و میل به سوی انسان شدن کند."

سرمربی تراکتورسازی راجع به کیفیت تیم خود و سایر تیم ها در طول این فصل یادآورد شد: "تراکتور از شروع فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و در ادامه کار نیز پیشرفت خوبی را از خود به نمایش گذاشت و یک سوم پایانی بازی ها نیز خیلی خوب و عالی بود. بین ده تا بیست بازی میانی کمی افت داشتیم که بخوبی رفع شد. نفت، سپاهان و ذوب آهن به همراه فولاد تیم های بسیار خوبی در لیگ بودند که عملکردشان قابل تحسین بود."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد