تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در نشست خبری قبل بازی، علیرضا منصوریان سرمربی موفق تیم نفت اظهار کرد:



"آخر لیگ به تیمی رسیدیم که پایاپای تا اینجا آمده ایم. این یک فینال است، خوشحالم که این دو تیم که در طول فصل بارها جایگاهشان را عوض کردند در این موقعیت قرار گرفته اند. تراکتورسازی تیمی است که در همه جای ایران تماشاگر دارد و لیاقت این موقعیت را دارد."

وی ادامه داد: "امیدوارم یکی از این دو تیم قهرمان لیگ شود و شخصا دوست ندارم تیم دیگری جز این دو تیم قهرمان لیگ شود. ما احترام خاصی به قطب سوم فوتبال ایران یعنی تراکتورسازی قائلیم و فضای مثبتی از جانب این تیم در کشور ایجاد شده است. اگر انشاالله قهرمان شویم از همین جا از مردم آذری زبان عذرخواهی می کنم و اگر هم قهرمان نشدیم و تراکتور قهرمان شد، آنرا به همه هواداران این تیم تبریک می گویم. تیم خطیبی بسیار جسورانه حمله می کرد و با آمدن تونی نیز به روند خوب خود ادامه داد."

سرمربی تیم نفت در خصوص غایبان تیمش خاطرنشان کرد: "ما یک محروم به نام عباس بوعذار و یک مصدوم که دیوید ویکتور است که چهار ماه پیش رباط پاره کرد."

منصوریان در خصوص موقعیت خوبی که در حال حاضر در مربیگری به دست آورد، یادآور شد: "من از فدراسیون فوتبال و شخص کارلوس کی روش خیلی متشکرم که به من مشاوره ها و کمک های خوبی کردند. من حاصل دست رنج کسانی را می دهم که در طول مربیگری مرا یاری دادند. من صرفا به دنبال حاشیه و صحبت نبودم و هر نتیجه ای هم در بازی فردا رقم بخورد خدا را شکر خواهم گفت."

وی در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی و حضورشان در بازی فردا تصریح کرد: "یار دوازدهم در تیم تراکتورسازی معنا شده است و حتی در خانواده همسری من هم این امر وجود دارد. ما باید قبول کنیم که تراکتور وارد عرصه شده است ولی ما امتحانات خوبی را مقابل تیم های پرتماشاگر پس داده ایم. روی مباحث روحی و روانی بازیکنانمان نیز کار کرده ایم که به هواداران تیم حریف احترام گذاشته و وارد حاشیه خاصی نشوند. من تماشاگران را درک می کنم می دانم که گاها رفتارهای احساسی از خود بروز می دهند که کاملا طبیعی است.

سرمربی زردپوشان تاکید کرد: "در این تیم هایی که در آسیا بازی می کنند کار بسیار دشواری داشتند و از لحاظ فشار کاری بسیار به مشکل خوردند. البته نکته مثبت این بازی این است که هر دو تیم درگیر بازی های آسیایی بودند و در بازی فردا توازن خوبی برقرار می باشد. ما تیم جوان داریم که بایستی هم از لحاظ روحی و هم جسمی آنها را حفظ کنیم. به نظر من بایستی تیم ها ورزشگاه هایی داشته باشند که امکانات خوبی داشته باشند تا از هر لحاظ خود را آماده نگه دارند."

منصوریان در خصوص مخالفت باشگاه نفت با خواسته ذوب آهن مبنی بر بخشش بازیکنان محروم در فینال جام حذفی گفت: "من منطقی صحبت می کنم، آنها در بازی فینال دو بازیکن بزرگ به نام های دهنوی و رجب زاده را ندارند و ما حمدی نژاد را نخواهیم داشت پس ما حق داریم که با این کار مخالفت نماییم."

وی در خصوص کم تماشاگر بودن تیمش تاکید کرد: "ما بازار تبلیغاتی چندانی نداریم و در مقایسه با تیمی چون تراکتورسازی که محبوب تمامی آذری زبان هاست هوادار خاصی نداریم که این طبیعی است."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد