تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال از بازیکنانش تشکر کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، برانکو که به شدت خوشحال بود در کنفرانس شرکت کردو پاسخگوی خبرنگاران بود:


دست هواداران را می بوسم

این فرصت را مغتنم می شمارم و عید مبعث را به تمام ایرانیان تبریک می گویم. خیلی خوشحالم که به زیباترین شکل لیگ را تمام کردیم . دست هواداران را می بوسم که برای این بازی به ورزشگاه آمدند تا با هم شادی کنیم. این برد مرهمی برای هواداران بود تا نتایج لیگ را جبران کنیم.

از سازمان لیگ تشکر می کنم

باید به زمانی که سرمربی تیم ملی بودم با برنامه ریزی لیگ مشکل داشتیم اما بعد از 10 سال دیدم موفق شدم ببینم سازمان لیگ برنامه ای را طرح ریزی کرده که از یک سال قبل تمام تاریخ های فیفا لحاظ شده است.زیباترین وجه لیگ هواداران تمام تیم ها نمی دانند کدام تیم قهرمان می شوند.

بازیکنانم قهرمان بودند

من به بازیکنانم تبریک می گویم که مثل قهرمانان بودند و برای پیروزی جنگیدند و از ته قلبم باز هم به آنها تبریک می گویم. به خاطر شرایط دشواری که برای دو تیم بود بازیکنان توانستند جلوی حریف قدر پیروز شوند.

از بنگر راضی بودم

محمدرضا خانزاده و پیام صادقیان هم به غیر از دیگر محرومان نداشتیم .اما اگر بخواهیم فقط از بازیکنان مصدوم نام ببریم باید بگویم بنگر با وجود اینکه یک ماه از تمرینات دور بود باز هم به او بازی دادم.او در دقایق پایانی به تیم کمک کرد.

نمی دانید چه جوش و خروشی دارم

نمی توانم بگویم چقدر خوشحالماز اینگونه بازی هایی که در سوابقم خیلی دارم.از بازی در نیمه نهایی جام جهانی یا دربی هایی که در کشورم حضور داشتم باید بگویم دربی امروز یکی از بهترین هایش بود ونمی دانید در من چه جوش و خروشی هست.

قبلا به درخشان تبریک گفتم

من پیش تر به درخشان تبریک گفتم وضمن اینکه به عبدی هم تبریک گفتم.بعد از این دو،سومین نفری هستم که مسولیت تیم را در آسیا بر عهده گرفتم.به طور حتم آنها هم سزاوار هستند و بخش بزرگی از کار را آنها انجام دادند.واقعیت این است که کسی فکر نمی کرد النصر در خانه اش سه بر یک مقابل لخویا شکست بخورد و ما آن روز تلاش کردیم تا بنیادکار را شکست بدهیم.از آنها تشکر می کنم.ولی باز هم می گویم سزاوارترین افراد برای تبریک بازیکنان هستند.

اهداف من مشخص است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه هدف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد بود گفت:خواست و امیال ما بسیار بزرگ هستند.این سوال بسیار خوب است.همه می دانند باید برای بازی بزرگ روز سه شنبه چه کنیم.اهداف و امیال ما کاملا مشخص هستند و مقابل الهلال باید به نتیجه خوبی برسیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد