تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تراکتوریها با نتیجه 3-3 مقابل نفت تهران متوقف شدند.



هفته سی ام لیگ برتر، ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاگر: 70 هزار نفر
داور: علیرضا فغانی، کمک ها: رضا سخندان، آرمان اسعدی
اخراج: تیموریان (63)
ترکیب دو تیم

تراکتورسازی: حامد لک، میرهانی هاشمی، دوس سانتوس، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو
سرمربی: تونی اولیویرا

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، امین حاج محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، سیامک کوروشی، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان


نیمه اول

 نیمه اول بازی را نفتی ها بهتر آغاز کردند و در دقیقه 2 روی یک ارسال کرنر از سمت راست، علیرضا عزتی با یک ضربه سر توپ را از بین مدافع تراکتور و تیرک به درون دروازه فرستاد. در دقیقه 5 روی شوت عالی نریمان جهان، بیرانوند به زیبایی توپ را از درون دروازه به بیرون کشید.
 در ادامه کار تراکتورها  بازی را  در دست گرفتند. اما موقعیت های خود را از دست می دادند. در دقیقه 24 روی پاس ادینیو، شوت آندو باز هم توسط بیرانوند مهار شد. در ادامه بازی روی یک ضد حمله ادینیو می توانست دروازه حریف را باز کند که شیری اجازه اینکار را به او نداد.
 حمله های خطرناک تراکتور در دقیقه 36 جواب داد و ادینیو از سمت چپ محوطه جریمه توپ را از آندو که به زیبایی پاس داد، گرفت و با یک شوت عالی توپ را گوشه سمت راست دروازه فرستاد.
در دقیقه 46 لوسیانو ادینهو لحظاتی قبل از سوت پایان بازی سانتر تیزی را به داخل محوطه جریمه فرستاد که آندو تیموریان با یک ضربه سر هوشمندانه گلی فوق العاده را برای سرخپوشان تبریزی به ثمر رساند و آنها را با برتری به رختکن فرستاد.


نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول این بار تراکتوری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 60 فرید کریمی در داخل محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد و با یک دریبل سرپا دو مدافع نفت را محو کرد و با ضربه ای از بین پای بیرانوند گل سوم تراکتور را به ثمر رساند. در دقیقه 63 تیموریان با گرفتن کارت زرد از بازی اخراج شد و نفتی ها زهر دار ظاهر شدند. در دقیقه 75 دقیقه روی یک ضربه سر از بازیکنان نفت، لک به زیبایی واکنش نشان داد و توپ به کرنر رفت.
در دقیقه 76 علی قربانی با ضربه سر روی یک ضربه کرنر حمدی نژاد، دروازه حامد لک را که خروجی ناموفق داشت، باز کرد.
نفتی ها دست ار حملات نکشیدند و در دقیقه 80 نفتی ها روی یک ضربه کرنر با اشتباه وحشتناک حامد لک دوباره در محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که پادووانی در یک رفت‌ و برگشت توپ را به گل رساند و به این ترتیب باز هم  تراکتوری به انتظار چندین ساله میلیون هوادار خود خاتمه نداد و جام را تقدیم سپاهان کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد