تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو در نشست خبری پیش از بازی با الهلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ با ابراز امیدواری برای حضور هواداران تیمش در بازی فردا برابر الهلال، رقیب عربستانی را حریفی سرسخت برای تیمش نامید.

فردا روز واقعه است
دوباره یک روز واقعه بزرگ ورزشی را فردا شاهد هستید. قبل از هر چیز فرصت را مغتنم می شمارم تا به همه بازیکنانم ورودشان را به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم چون با کسب 12 امتیاز به مرحله بعد راه پیدا کردند که موفقیت بزرگی است و قرار است فردا سخت ترین حریف را در مرحله دوم داشته باشیم.

الهلال حریفی بزرگ که با بدشانسی قهرمان نشد
علیرغم اینکه الهلال عربستان در لیگشان قهرمان نشد اما بهترین تیم لیگ عربستان است که در جام باشگاه های آسیا به بهترین وجه کیفیت خود را نشان داد. نیازی نیست راجع به این تیم صحبت کنم چون آنها پرافتخارترین تیم آسیا هستند با کسب 50 جام مختلف و در واقع فینالیست جام قهرمانان آسیا در سال قبل که می توانم بگویم معجزه بود که قهرمان نشدند.

در انتظار هواداران هستیم
علیرغم اینها بازیکنان من نه فقط به من بلکه به همه هواداران پرشمار خود در سراسر ایران که با بازی برابر الهلال بتوانیم به زیباترین وجه این فصل را به پایان برسانیم. انتظار دارم جمعیت پرشمار ما به ورزشگاه بیایند و اصلی ترین کمک را آنها به ما بکنند. همانطور که در بازی با بنیادکار و النصر آنها بودند که به ما کمک کردند.

نمی‌توان فوتبال را پیش‌بینی کرد
قدر مسلم است نیمه اول رقابت از این دوره از مسابقات به سختی در فوتبال می شود چیزی را پیش بینی کرد. آنچه که مسلم است برابر الهلال ما بتوانیم نتیجه مثبتی را به دست بیاوریم. یعنی قبل از هر چیز برد است. نیمه دوم این مرحله از مسابقات در ریاض است و انتظار ما این است که اوضاع مشکل تر خواهد شد.

نباید گلی دریافت کنیم
مهمتر از همه کسب نتیجه مثبت است و این مسابقاتی هستند که خصوصیاتشان متفاوت تر است ولی مثل هر تیم دیگری ما مراقبت خواهیم کرد در خصوص همه بخش های بازی، هم در فاز حمله و هم در فاز دفاع و آن چیزی که بیش از همه چیز می تواند باعث بروز یک نکته مثبت شود پیروزی های مستمر است. اینها مسابقاتی هستند که باید عاقلانه بازی کنیم و صبور باشیم که احساس و قلب باید تحت کنترل عقل باشد و آن وقت چنین روندی می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

شرایط ما با الهلال کاملا متفاوت است
دو مسابقه بسیار دشوار را داریم. الهلال تیمی است که خودش را بسیار خوب سازماندهی کرده است. این تیم از یک طیف گسترده بازیکنان بااستعداد برخوردار است و بازیکنانی که ملی پوشان عربستان هم در آنها هستند و حتی ذخیره عربستان هم حضور دارند. آنها چندان حساس نیستند که بازیکنان مصدومش را حتما بازی بدهند.

پرسپولیس بحران ندارد
شما مسابقه ما مقابل استقلال را دیدید؟ آیا بحران داشتیم؟ تیمی بسیار عالی در اختیار داریم و هیچ وقت نمی گویم تسلیم می شویم. من فقط امیال خود را شمردم و گفتم اوضاع دشواری مقابل الهلال داریم.ما النصر و بنیادکار را شکست دادیم پس می توانیم الهلال را هم شکست دهیم اما دیدار سختی داریم.

کسی حق کم‌کاری در این بازی را ندارد
فلسفه بازی الهلالی این طور است که ما باید با حمله کردن دست به تفاوت به مثل بزنیم و تلاش کنیم بازی پاسکاری آنها را کنترل کنیم و در رویارویی مستقیم تلاش کنیم آنها را از بازی حذف کنیم. به این خاطر گفتم در بازی فردا بسیار باید عاقلانه و صبورانه رفتار کنیم چون با بنیادکار و النصر مشابه آنها بازی می کردیم. آخر فصل است و بازیکنان خسته هستند و در بازی با استقلال خیلی مصرف شدند اما حق خستگی ندارند. این مسابقه حق خستگی، مصدومیت یا بهانه جویی حتی در داخل زمین ندارند.

محروم و مصدوم پرسپولیس
ما مشکلات زیادی داریم. خانزاده، پیام صادقیان محروم هستند و قطعا اطلاع دارید محسن بنگر در عرض یک ماه موفق شد 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کند. حمید علی عسگر و کفشگری محروم هستند. مهرداد کفشگری بازیکن کلیدی ما است که محروم است. از آنجایی که فرناندو گابریل مصدوم شده در بازی حضور نخواهد داشت. او دیروز فقط به قصد تمرین آمد. تا جایی که به سایر شیوه ها و مسائل مربوط می شود اجازه بدهید مدتی صبر کنیم.

فلسفه دیدار برابر الهلال
البته که ما اطلاعات لازم را جمع آوری کرده ایم و امروز بناست به شکل مضاعف بازیکنانمان را مطلع کنیم ولی همین طور هم قرار نیست خودمان را با بازی حریف منطبق کنیم بلکه تلاش می کنیم با شیوه بازی و فلسفه خودمان تیم مان را به حریف تحمیل کنیم و تا جایی که به طارمی مربوط می شود ایشان قربانی نشد بلکه جای دو مهاجمان را در بازی قبل دگرگون قرار دادیم و طبیعی است طارمی و عباس زاده قرار است وظایف خودشان را در فاز هجومی و دفاعی انجام دهند. همانطور که علی عسگر و بابک حاتمی باید در فاز هجومی به مهاجمان کمک کنند و مهاجمان ما خط اول دفاعی ما را تشکیل خواهند داد.

شناخت از تیم‌های عربستانی
من آشنایی خیلی خوبی با الهلال دارم. حدود 70 درصد بازیکنانی را که دیده ام هنوز هم در تیم الهلال حضور دارند با این تفاوت که برخی از بازیکنان جوان آن روزها الان بازنشسته شده اند و خارجی های جدیدی در تیم هستند و شیوه بازی خود را تغییر دادند ولی این تغییر به نظر من تفاوت چندانی را ایجاد نمی کند. این تیم بازی خوبی را ارائه می دهد ولی این مهم نیست. مساله این است که بازیکنان ما چه میزان بتوانند بازی خود را ارائه دهند.

دعوت از هواداران
من هم از هواداران درخواست می کنم به ما ملحق شوند تا همه بعد از پیروزی مقابل الهلال با هم شادی کنیم. چون مسابقه فردای ما و بازی پس فردای نفت دیداری حساس خواهد بود و امیدوارم فردا همه به صورت یک دست و یک بدنه باشیم.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد