تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس سرمربی این تیم موفق شد در یک رقابت جذاب دستیار خودش را شکست دهد!



آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال عربستان امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در زمین اصلی این استادیوم با حضور همه بازیکنان به جز فرناندو گابریل و مهرداد کفشگری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* پیش از شروع تمرین برانکو و پانادیچ سرمربی و مربی دروازه‌بانان پرسپولیس با یکدیگر مسابقه گذاشته بودند تا توپ را به تیر دروازه بکوبند که در این بخش برانکو موفق‌تر از دستیارش ظاهر شد.

* بازیکنان پرسپولیس در ساعت 17 و 25 دقیقه وارد زمین شدند و زیر نظر مربیان بدن‌های خود را گرم کردند.

* دویدن‌های سرعتی و قدرتی و همچنین پریدن از روی موانع یکی دیگر از بخش‌هایی بود که امروز پرسپولیسی‌ها تمرین می‌کردند.

* در ابتدای تمرین سوشا مکانی دروازه‌بان تیم پرسپولیس همراه با پانادیچ مربی گلر‌های این تیم در گوشه‌ای از زمین به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد. این در حالی بود که مسعود همامی و مرتضی قدیمی‌پور دو دروازه‌بان پرسپولیس همراه با سایر بازیکنان مشغول تمرین بودند.

* بازیکنان در نصف زمین و با یک دروازه مشغول انجام فوتبال شدند و در قالب دو تیم سفید و نارنجی بازی کردند که در این بخش تاکید برانکو بر انجام پاس‌های تک ضرب و سرعت عمل در تصمیم‌گیری بود. به نحوی که بازیکنان در بیشتر دقایق باید با یک ضربه توپ را به بازیکن خودی پاس می‌دادند.

* نکته جالب توجه تمرین امروز پرسپولیس تقسیم تمرین به دو قسمت زمین بود به صورتی که بخش اول تمرین پرسپولیسی‌ها در نصف زمین انجام شد و بخش دیگر در قسمت دیگر ورزشگاه آزادی صورت پذیرفت.

* رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را طی می‌کند، امروز به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت.

* در اواسط تمرین پرسپولیسی‌ها بود که داوران بازی فردا به ورزشگاه آزادی آمدند تا به انجام تمرینات خود بپردازند.

* نکته جالب توجه تمرین امروز سرخ‌پوشان لیز خوردن یکی از کارمندان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی پله‌های ورزشگاه آزادی بود به صورتی که این فرد دقایقی دچار دست درد شد.

* پیش از شروع کنفرانس خبری سرمربی الهلال اینترنت وایفای سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی قطع بود.




 بازیکن مطرح و برزیلی تیم الهلال عربستان امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد اما حضور یا عدم حضور او در بازی فردا هنوز مشخص نیست.

در حالی که قرار بود تمرین تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت 19 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شود اما این تمرین با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد و ساعت 19 و 30 دقیقه بازیکنان الهلال تمرین‌شان را آغاز کردند.

* بازیکنان الهلال با اسکورت پلیس راهنمایی رانندگی و در حضور تعدادی از کارمندان سفارت عربستان در تهران از ساعت 19 و 15 دقیقه وارد ورزشگاه آزادی شدند این در حالی است که سرمربی این تیم برای حضور در نشست خبری 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی بود.

* از آنجا که تمرین الهلال از ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز شد به همین دلیل نورافکن‌های ورزشگاه آزادی روشن شد تا بازیکنان الهلال زیر نور تمرین کنند.

* با توجه به حساسیت بازی فردا چندین خبرنگار و عکاس عربستانی همراه الهلال به تهران آمدند و امروز تمرین تیم‌شان را پوشش دادند.

* بازیکنان الهلال با دویدن دور زمین تمرین‌شان را آغاز کردند.

* دیاگو بازیکن برزیلی الهلال که سابقه حضور در تیم ملی برزیل را در کارنامه دارد به دلیل طی کردن دوران نقاهت امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی‌اش تمرین کرد. این در حالی است که حضور یا عدم حضور این بازیکن مطرح در بازی فردا امشب مشخص خواهد شد.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی نفت تهران و الاهلی عربستان که روز چهارشنبه برگزار می‌شود امروز در زمان تمرین الهلال به ورزشگاه آزادی آمد.

* داوران مالزیایی بازی پرسپولیس و الهلال در زمان خروج از زمین در ورزشگاه آزادی عکس یادگاری گرفتند.

* انجام بازی آقا وسط و حفظ توپ در زمین محدود و کوچک قسمتی از تمرین الهلالی‌ها بود که مقابل خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.

* دروازه‌بانان الهلال از ابتدای تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان خود در گوشه‌ای از ورزشگاه مشغول گرم کردن شدند.

* الخزیری سرپرست کاروان الهلال در تهران امروز دقایقی دور زمین ورزشگاه آزادی قدم زد تا با شرایط ورزشگاه تا حدودی آشنا شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد