تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.



به گزارش "تک گل" پرسپولیس که بعد از کسب مقام دومی در گروه اول مرحله گروهی باید با الهلال در یک هشتم نهایی مصاف دهد امیدوار است با حضور هوادارانش این تیم را با شکست بدرقه کند و با دست پر برای دیدار برگشت به ریاض رود.

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 100هزارنفر
داور: ناگور امیر بن نور محمد (مالزی)

پرسپولیس:
سوشا مکانی ـ علیرضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمید علی‌عسگری ـ امید عالیشاه، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، محمد نوری ـ مهدی طارمی و علی‌پور
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

الهلال:
خالد شراهیل، عبدالله الدوساری، یاسر الشمرانی، سلمان الفرج، سعود کریری، یوسف السالمی، کواک تائهوآ، نواف العبید، دیاگو، سالم الدوساری و محمد یاسر
سرمربی: دونیس

شرح نیمه اول:
پرسپولیس در حالی بازی را آغاز کرد که حضور صدهزار هوادار این نوید را می داد بتوانند به پشتوانه آن دروازه حریف را باز کنند و خیال خود را در بازی برگشت راحت کنند اما انسجام دفاعی شاگردان جئورجیوس دنیس مانع از رسیدن حمله وران قرمزپوش به دروازه خالد شراهیل شد.
بهترین موقعیت این تیم را هادی نوروزی روی اشتباه مدافع حریف به دست آورد که با بی دقتی آن را از دست داد. الهلالی ها با نشانه رفتن عمق دفاع پرسپولیس چند بار روی ضدحملات خطرساز شدند که ضربه نهایی را نتوانستند بزنند.
دو تیم 45 دقیقه دیگر فرصت دارند تا به نتیجه دلخواه در این بازی برسند و به نظر می رسد الهلال همچون نیمه اول با استراتژی ضدحمله و اتلاف وقت به دنبال کسب تساوی در این بازی باشد و این برانکو است که باید برنامه ای برای رسیدن به گل در این بازی در ذهنش طراحی کند.

دقایق حساس:
دقیقه 3: اولین خطر با همکاری خط حمله سرعتی پرسپولیس شکل گرفت که در نهایت این علیپور بود که با بی دقتی آن را از دست داد.
دقیقه 8: ارسال هادی نوروزی از سمت چپ از روی ضربه ایستگاهی بی هدف به بیرون رفت و پرسپولیس از این فرصت نتوانست استفاده کند.
دقیقه 10: درحالی که پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند ضربه طارمی بعد از برخورد به مدافع الهلال به بیرون رفته داور ضربه کنار دروازه اعلام کرد تا خالد شراهیل بازی را زیر اعتراض بازیکنان سرخپوش به داور آغاز کند.
دقیقه 18: روی حرکت عالیشاه و علیپور، این مهاجم گلزن پرسپولیس در دربی بود که فرصت خوبی برای ضربه دروازه به دست آورد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 25: حرکت بازیکنان الهلال از سمت راست دفاع پرسپولیس و ارسال یوسف السالمی به داخل شش قدم با حضور به موقع سوشا مکانی بی اثر ماند.
دقیقه 28: حرکت سه بازیکن الهلال به درون محوطه جریمه پرسپولیس در نهایت با ضربه سالم الدوساری وارد دروازه شد که داور دوم این دیدار با بالا بردن پرچم خود این گل را آفساید اعلام کرد. بازیکنان الهلال و کادرفنی این تیم به شدت به این رای اعتراض داشتند و بازی دقایقی به این دلیل با وقفه مواجه شد.
دقیقه 32: حرکت نوراللهی پشت محوطه جریمه با ضربه بی دقت و البته کم اثر این بازیکن همراه بود که توپ به راحتی در اختیار دروازه الهلال قرار گرفت.
دقیقه 33: حرکت امید عالیشاه به قلب خط دفاعی الهلال با خطای سلمان الفرج همراه بود که داور به این بازیکن کارت زرد نشان داد.
دقیقه 34: ضربه ایستگاهی به دست آمده از جناح چپ را هادی نوروزی برای این تیم درون محوطه جریمه ارسال کرد که دیاگو زودتر از مهاجمان پرسپولیس آن را دفع کرد.
دقیقه 38: پرسپولیس روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که حرکت هماهنگ شده هادی نوروزی و طارمی در نهایت توپ را پشت محوطه جریمه به علیپور رساند که ضربه این مهاجم با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 41: خطای مشکوک علی عسگری روی مهاجم الهلال را داور خطا اعلام کرد و روی این ضربه ایستگاهی مدافعان پرسپولیس باهوش تر عمل کردند و خطر را از دروازه دور کردند.
دقیقه 42: روی یک ضدحمله پرسپولیسی ها صاحب فرصت شدند که توپ در عمق عالیشاه به علی عسگری نرسید و با اشتباه دروازه بان الهلال یک کرنر برای این تیم شکل گرفت.
دقیقه 43: بهترین فرصت برای گلزنی را هادی نوروزی روی اشتباه مدافع الهلال از دست داد. محمد یاسر در زدن توپ با سر به قصد پاس به دروازه بان تیمش ناکام ماند تا هادی نوروزی ضربه اش را به شکلی آرام بزند و البته توپ در اختیار خلید شراهیل قرار گرفت.
دقیقه 44: شوت یوسف السالمی را سوشا مکانی به قصد مهار به کرنر فرستاد.
دقیقه 1+45: هادی نوروزی آخرین فرصت این تیم روی ضربه کرنر را به دست آورد و ارسال این بازیکن با ضربه سر علیرضا نورمحمدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد