تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس در پایان بازی الهلال از بازیکنان تیمش بابت جنگ 90 دقیقه ای با حریف سرسخت شان تشکر کرد .


به گزارش "تک گل"، برانکو با اعلام اینکه برد را به هواداران تقدیم می کند گفت:

هواداران قهرمان اصلی و بازیکنانم پهلوان هستند
نیازی نمی‌بینم که بخواهم توضیح بدهم که از پیروزی مقابل الهلال چقدر خوشحالم هستم. هواداران ما قهرمان اصلی این مسابقه هستند و البته بازیکنانم هم قهرمان این بازی بودند.

واقعا برای بازیکنان پرسپولیس مشکل بود که پس از بازی طاقت‌فرسا با استقلال دوباره بخواهند تلاش کنند و دیدید که صبورانه ایستادند که دقایق آخر به گل برسیم و پیروز شویم. همه شما متوجه قدرت الهلال شدید که این تیم سال گذشته برترین تیم آسیا بود. دیدید هر آنچه در مورد این تیم گفته بودم واقعیت داشت اما باید گفت که بازیکنان من فوق‌العاده و به معنای واقعی پهلوانان و قهرمانان واقعی این دیدار بودند.

در ضدحملات خطرناک بودیم
در این بازی هر دو تیم مدام تلاش می‌کردند تا زودتر به گل برسند اما ما در فاز دفاعی توانستیم موفق باشیم و مقابله به مثل کردیم و در ضد حملات خطرناک بودیم. بازیکنان من تا ته خط بهترین بازی خود را ارائه دادند و با وجود اینکه در این اواخر مشکلات زیادی داشتیم اما دیدید چه اتفاقی رخ داد و به پیروزی رسیدیم.

الهلالی ها وقت بازی را می گرفتند
در این بازی علیپور از ابتدا در ترکیب قرار داشت و سپس میلاد کمندانی را هم اضافه کردیم. رضا خالقی‌فر امروز در پست غیرتخصصی خود بازی کرد و همه بازیکنان همه توانشان را گذاشتند. بازیکنانی که برخی از آنها به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشتند. در این بازی انتظار داشتم که الهلالی‌ها کار زیادی انجام ندهند و فقط دست به دفاع بزنند اینکه چقدر از پرسپولیس می‌ترسیدند در نوع بازی‌شان مشخص بود که مدام می‌خواستند دزدی کنند و وقت بازی را بگیرند. اما ما جنگیدیم و به گل رسیدیم. امید عالیشاه به خوبی جنگید و مهدی طارمی هم به خوبی خودش را به توپ رساند و پاسی انداخت که الهلالی‌ها خودشان توپ را تبدیل به گل کردند.

اومانیا مصدوم بود و از علیپور هم راضی هستم
اومانیا مصدوم بود؛ قبول دارم که آنها تیم خطرناکی بودند اما 15 شانس گل ایجاد نکردند هرچند الهلال ما را تهدید کرد ولی باید بدانید علیپور در 4 روز در بزرگترین بازی‌های زندگی‌اش را انجام داد و طبیعی است او نمی‌تواند طوری بازی کند که انگار 400 بازی برای پرسپولیس انجام داده است و از او رضایت دارم.

گابریل و کفشگری مصدوم هستند
گابریل قبل از بازی با استقلال به دلیل مصدومیت تمرین نکرد او احساس درد می‌کند و نمی‌تواند بدود و بازیکنی که امروز و فردا نمی‌تواند بدود ظرف سه روز می‌تواند در زمین پرواز کند؟ در مورد مهرداد کفشگری هم باید بگویم او هم مصدوم است و با این حساب باید بگویم او به سختی آماده می‌شود و من تا بازی بعد نهایتا 7 روز زمان دارم و باید دید او می‌تواند آماده شود یا خیر، کفشگری بازیکن کلیدی ماست ولی باید ببینم می توانیم از او استفاده کنیم یا نه.

به فکر صعود در ریاض هستیم
گفته‌ام تیم خوبی داریم ولی بازی در عربستان دشوار است و نمی‌دانم چطور همه انتظار دارند ما با 3-4 گل اختلاف الهلال را ببریم و تکرار می‌کنم الهلال سال قبل ناسزاوارانه قهرمان آسیا نشد و به نظرم پرسپولیس تا همین حالا هم نتایج خیلی خوبی در اسیا گرفته است. وقتی 12 امتیاز در گروه می‌گیرد و به سخت‌ترین حریف می‌خورد معلوم است که تیم ما خوب کار کرده و ما دوست داشتیم با السد بازی کنیم ولی حالا به فکر صعود در ریاض هستیم.

آنها تلاش کردند وقت را بدزدند
تیم بسیار حرفه‌ای هستند و البته از ذهنیت اعراب شما خبر دارید و دیدید که تلاش کردند وقت دزدی کنند و کیفیت ما را پایین بیاورند. بازیکنان ما کاملا ورزشکارانه رفتار کردند و طبیعی است که پاداش‌مان را هم گرفتیم.

طارمی هم در این بازی و هم در بازی دریی، نوک حمله بود
طارمی در نوک حمله بازی می‌کرد و در دربی مهاجم نوک بود ولی در جایگیری جاهایشان فرق می‌کرد. سوالم این است اگر طارمی نتوانسته انتظارها را برآورده کند چرا به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شده است. طبیعی است که هر دو باید به فاز دفاعی برگردند و سه دفاع الهلال همیشه بازیسازی می‌کنند و ما انتظار داشتیم هافبک‌های ما روی حریف سلطه داشته باشند. قبول کنید که در برخی دقایق نمی‌توانستیم کار خودمان را انجام بدهیم چون سه روز پیش بازی سنگینی داشتیم و فکر نمی‌کنم جز تبریک چیز دیگری لایق تیم من باشد. نباید به این موضوع فکر کنیم که یک بازیکن مثلا یکبار اشتباه کرد.

داور باید عذرخواهی کند اما از پرسپولیس
من هم با سرمربی حریف موافقم. من هم می‌گویم داور باید عذر خواهی کند اما از پرسپولیس! کارشناسان داوری گفته‌اند گل الهلال آفساید بود و بازیکن این تیم باید کارت زرد دوم را هم می‌گرفت. سرمربی الهلال می‌داند بهترین تیم آسیا را به او داده‌اند و طبیعی است که باید به صعود تیمش امیدوار باشد.

من خودم را با داوران اذیت نمی‌کنم و در بازی با استقلال مثل این مشکلات مطرح شد و به من گفتند حق‌وردی قصد و غرض دارد اما من گفتم که وارد این مسایل نمی‌شوم.

خداکند اخطارها پاک شده باشد
خدا کند حرف شما درست باشد و اخطار دو بازیکن ما پاک شده باشد، اما باید در این زمینه به قوانین احترام بگذارم و پیرامون آن تیمم را تمرین می‌دهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد