تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، تیم نفت تهران در مرحله یک هشتم بازی رفت، موفق شد در استادیوم آزادی با نتیجه 1-0 تیم الاهلی عربستان را شکست دهد.



نیمه اول:

این نیمه در ابتدا در دست الاهلی بود این تیم بود که حمله می کرد اما رفته رفته نفت بر بازی مسلط شد و موقعیت های خوبی ایجاد می کرد که توسط دروازبان حریف و بی دقتی بازیکنان معمولا به موقعیت های جدی تبدیل نمی شد. بعد از گل نفت در دقیقه 34، این تیم بازی را آرام تر کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم الاهلی برای زدن گل حملات زیادی انجام می داد که اکثرا با درخشش بیرانوند همراه بود. د ر ادامه باز هم نفت بیشتر حملات را از آن خود کرد و حمله هایی بسیارجدی روی دروازه حریف ایجاد کردند که از بهترین آن ها می توان به ضربه عالی لطقی که توسط دروازبان حریف با پا مهار شد و ضربه آزاد عالی ایمان مبعلی که توسط دروازبان دفع شد و به تیرک دروازه برخورد کرد اشاره کرد. در پایان نفت که می توانست این دیدار را قاطعانه تر پیروز شد، با یک گل پیروز شد.
ترکیب دو تیم در این دیدار

نفت ایران: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، لئوناردو پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، سعید لطفی، علیرضا عزتی،آرش رضاوند( دقیقه 75 – مهدی شیری)، حسین ابراهیمی( 66 – ارسلان مطهری)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی (88 -علی قربانی)، وحید امیری
سرمربی : علیرضا منصوریان

ترکیب الاهلی: اوساما هوساوی، ویلی، تیسر، عمر آلسوما،حسین المقهوی (دقیقه 70 – محمد اسیری)، محمد عبدالشفیع، اسوالدو( 85 – سلمان)، عقیل الصحابی، عبدالله المعیوف، موتاز هوساوی، مصطفی الباساس( 60 – سلمان مواشر)
سرمربی: کریستین گروس


شرح گل

دقیقه 34 (غلام رضا رضایی) 1-0: روی یک حرکت و یک دو فوق العاده از امیری و ابراهیمی و پاس بسیار خوب حسینی، امیری توپ را درون محوطه جریمه به رضایی پاس داد که شوت زیبای رضایی به درون دروازه الاهلی رفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد