تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با تصمیم باشگاه، تماشای دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان در پلی‌آف لیگ برتر، رایگان اعلام می‌شود.



به گزارش "تک گل" ، علی پورکیانی اظهار کرد: بنا بر صلاحدید بختیاری - مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، تصمیم گرفته شده که به احترام تماشاگران خوزستانی که همیشه در سرما و گرما پشت تیم بوده​اند و از آن حمایت داشته​اند، تماشای بازی فردا (دوشنبه) تیم ما با مس کرمان رایگان اعلام شود و بر همین اساس باشگاه بلیت‌های این دیدار را خریداری کرده و در اختیار هوادارن قرار می‌دهد.

وی بیان‌کرد: همچنین تصمیم گرفته شد که در چهار نقطه شهر از جمله استادیوم تختی اهواز، ملاشیه، کوت‌عبدالله و حصیرآباد، چند دستگاه اتوبوس قرار داده شود تا هواداران به ورزشگاه غدیر اهواز رسانده شوند و بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این سرویس​دهی هنگام بازگشت نیز انجام خواهد شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم که تماشاگران مانند همیشه یک‌رنگ، یک‌دل و یک‌صدا به ورزشگاه بیایند و برای ماندگاری تیم در لیگ برتر، تیم را تشویق و از آن حمایت کنند. جا دارد از تماشاگران بابت حمایت​های همیشگی​شان تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان‌کرد: امیدواریم با حمایت بی​دریغ مدیریت، مسئولان استان، تلاش و زحمت بازیکنان و درایت کادرفنی و همچنین با پشتوانه تماشاگران و ارایه یک بازی جوانمردانه، استقلال خوزستان در لیگ ماندگار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف از ساعت 18:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد