تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم نفت تهران مقابل الاهلی عربستان با نتیجه 2-1 شکست خورد ولی با توجه به برد 1-0 در دیدار رفت، به دور بعد صعود کرد.

 

تیم های الاهلی عربستان و نفت تهران از ساعت 22:15 امروز در ورزشگاه پادشاه عبدالله به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب دو تیم

الاهلی عربستان: عبدالله المعیوف، عقیل بلغیث، هوساوی، عبدالشافی، باخشوین، المقهوی، الجاسم، بصاص، الموشر، السومه

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، سیامک کوروشی، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، مهدی شیری، مهدی لطفی، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی،وحید امیری، غلامرضا رضایی

نیمه اول

طرفداری- دو تیم دراین دیدار درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت، بازی دو تیم با برتری 1-0 نفت به پایان رسیده بود.

علیرغم اینکه در ابتدا الاهلی عربستان حملاتی را روی دروازه نفت تدارک دید و چند فرصت توسط بیرانوند مهار شد، اما این پادوانی بود که موفق شد با یک ضربه از داخل محوطه جریمه، روی ارسال دقیق و زیبای ایمان مبعلی نفت را پیش بیاندازد و گل اول بازی را به ثمر برساند تا خیال شاگردان منصوریان کمی راحت شود. در ادامه اما بیشتر از 5 دقیقه از گل نفت نگذشته بود که نفوذ بازیکنان الاهلی از سمت چپ دفاع نفت و ضربه تمام کننده اسامه بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه نیز باز هم این اسامه بود که با ضربه سر دقیق خود، بار دیگر دروازه نفت را باز کرد تا این بار بازی در مجموع به تساوی کشیده شود. با این گل، دو تیم در مجموع دو بازی با نتیجه 2-2 مساوی شدند.

در نهایت نیز درحالی که نیمه در حال پایان بود، حرکت غیر ورزشی به وحید امیری ضربه زد که این ضربه، تنها یک کارت زرد را برای وی در پی داشت. در پایان نیمه نیز بازی با نتیجه 2-1 به سود الاهلی به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، این نفت بود که کار را بهتر آغاز کرد و در ابتدای نیمه، ضربه از راه دور ایمان مبعلی با نوک انگشتان دروازه بان الاهلی راهی کرنر شد. در ادامه نیز روی این ضربه کرنر، ضربه سر زیبای پادوانی به تیرک دروازه الاهلی برخورد کرد.

در ادامه نیز هرچه بازیکنان الاهلی سعی کرد، نتوانستند دروازه نفت را باز کنند. در نیمه دوم، یک بار ضربه اسامه به تیرک دروازه برخورد کرد. در طرف  مقابل نیز چند فرصت تک به تک برای نفت از دست رفت. اما در نهایت، در حالی که 8 دقیقه وقت اضافه توسط داور گرفته شده بود، نفت موفق با استفاده از قانون گل زده در خانه حریف، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد