تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

افشارزاده اعلام کرد که از فیروز کریمی فقط برنامه گرفته ایم و او سرمربی استقلال نشده است!



به گزارش "تک گل" ، بهرام افشارزاده در مورد جلسه هیات مدیره استقلال اظهار داشت: ما به منصور پورحیدری ماموریت داده ایم تا برنامه مربیان مورد نظر را جمع آوری کند و چون ماموریت بزرگی است و زمان بر شاید تا فردا همه برنامه ها جمع نشود به همین دلیل این احتمال وجود دارد که فردا جلسه برگزار نشود تا ظهر امروز زمان برگزاری جلسه مشخص می شود.

وی افزود: ما نمی خواهیم با عجله تصمیم گیری کنیم. فصل پیش گزینه فقط امیر قلعه نویی بود و خیلی زود تصمیم گیری شد اما برای فصل جدید گزینه ها زیاد است و نیاز به بررسی بیشتر و عمیق تر داریم. نمی توانیم عجله کنیم.ضمن اینکه تیم نفت هم با هدایت منصوریان تازه فردا در فینال جام حذفی است و این درست نیست که ما جلسه ای را برگزار کنیم که نتوانیم در آن به نتیجه برسیم. بهتر است که وقتی جلسه می گذاریم به نتیجه هم برسیم.

مدیرعامل استقلال در ارتباط با اینکه به نظر می رسد فیروز کریمی گزینه جدی سرمربیگری استقلال است گفت: ما از فیروز کریمی فقط و فقط برنامه گرفته ایم و هیچ کسی را هنوز انتخاب نکرده ایم و اگر هر کسی از مدیران باشگاه هم صحبت می کنند فقط نظر شخصی است و هنوز هیات مدیره تشکیل نشده که بخواهیم نظر کلی را اعلام کنیم.

افشارزاده در مورد حکمی که به تازگی از وزارت ورزش گرفته و شائبه ای که در این رابطه به وجود آمده او می خواهد بابت این حکم از مدیرعاملی استقلال استعفا دهد گفت: من با حفظ سمت این پست جدید را گرفتم. هیچ جا هم نرفته ام. در استقلال هستم تا امور را هدایت کنم. وضع استقلال بحرانی است و اصلا درست نیست که بخواهم تصمیم بگیرم از باشگاه بروم.

وی در مورد وضعیت اسپانسری استقلال نیز تصریح کرد: دنبال این هستیم که برای باشگاه اسپانسر هم جذب کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد