تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، محمد مایلی‌کهن که به دلیل عارضه قلبی در مرکز قلب تهران بستری است، امروز با ملاقات سرزده علی دایی روبه‌رو شد.



سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران قبل از ملاقات با علی دایی در خصوص شرایطی که برای او پیش آمده گفت: درست است که این‌روزها روی تخت بیمارستان هستم ولی دلم به حال جوانان مملکت می‌سوزد و اگر گاهی حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شما بعضی‌ واقع حرص می‌خورید، گفت: امروز پزشکان به من قرص‌هایی داده‌اند که حرص نخورم ولی همانطور که گفتم از سر دلسوزی است البته من عوض بشو نیستم.

مایلی‌کهن افزود: همین آقایانی که جوانان ما را نمی‌بینند و حتی می‌خواهند ما را زیر سؤال ببرند بیشترین پول را از فدراسیون گرفته‌‌اند ولی طوری رفتار می‌کنند که انگارنه انگار.

سرمربی سابق تیم ملی که قبل از ملاقات با علی‌ دایی این گفت‌وگو را انجام می‌داد در پاسخ به این سؤال که اگر علی دایی به ملاقات او بیاید چه واکنشی خواهد داشت با بغض و گریه گفت: مطمئن باشید روی ماه او را می‌بوسم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد