تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کاپیتان سابق استقلال گفت مسئولان استقلال به فکر این باشند که تیم در درازمدت به موفقیت برسد.



به گزارش "تک گل" و به نقل از خبر ورزشی مجیدی درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: آنچه از هر چیز مهمتر است، ترمیم زیرساخت‌هایی است که در سال‌های اخیر آسیب دیده. متأسفانه در چند سال اخیر، استقلال زیرساخت‌ نیروی انسانی خود را از دست داده که برای بازسازی این وضعیت و تربیت نیروی انسانی مناسب، حداقل به 3 سال کار و برنامه‌ریزی نیاز داریم.

شماره 7 محبوب استقلالی‌ها در ادامه گفت: من فکر می‌کنم برای آنکه اثرات روانی که نتایج دو فصل اخیر برای هواداران ایجاد کرده از بین برود یا کاهش پیدا کند و هواداران استقلال بزرگ، به روزها و نتایج خوب برسند، نیاز داریم که زیرساخت‌های نیروی انسانی را ترمیم کنیم.

مجیدی در پایان گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله برای باشگاه بزرگی مثل استقلال، تشکیلات منسجم، مدیریت کارآمد و قدرتمند و یک برنامه‌ریزی خوب برای رسیدن به روزهای زیباست. من امیدوارم همراه با هواداران روزهای خوب را ببینیم البته همه باید دست به‌دست هم بدهیم و از منافع استقلال دفاع کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد