تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نوری درباره پیشنهاد تیم قطری گفت دنبال بازار گرمی نیستم . واقعا جدایی از پرسپولیس برایم سخت است.



به گزارش "تک گل" کاپیتان پرسپولیس بار دیگر با اعلام نارضایتی از شایعاتی که این روزها درباره بازارگرمی او منتشر شده، اعلام کرد:من از یک تیم قطری پیشنهاد رسمی و جدی دارم و اگر لازم باشد از طریق رسانه‌ها آن را منتشر خواهم کرد. همه مرا می‌شناسند و در گذشته هم ثابت کرده‌ام که هیچ‌وقت دنبال بازارگرمی نبودم. حتی این موضوع که با تیم قطری قرارداد یکساله امضا کنم یا دو ساله، دست خودم است. اگر لازم باشد اسمش را هم می‌گویم اما فعلاً نیازی به این کارها نیست.

وی در ادامه با اعلام اینکه با توجه به حضورش در این تیم جدایی از جمع سرخپوشان برایش سخت شده گفت: من 6 سال در پرسپولیس بازی کردم و هرچه دارم از این تیم است. کسی که عاشق پرسپولیس باشد به سختی می‌تواند از این تیم جدا شود. جدایی از پرسپولیس برای من سخت است، چون عاشق این تیم هستم. پیشنهاد تیم قطری واقعاً خوب است اما نمی‌توانم به سادگی از پرسپولیس دل بکنم.

محمد نوری در ادامه درباره مذاکره‌اش با نژادفلاح گفت: جلسه بسیار خوبی با آقای نژادفلاح داشتیم. ما درمورد مسائل مختلف صحبت کردیم و برای فصل بعد تا حدودی با او به توافق رسیدم. البته هنوز قراردادی امضا نشده و پیشنهاد تیم قطری هم در دست من است. در صحبتی هم که با نژادفلاح داشتم، این موضوع مطرح شد که پرسپولیس فقط برای قهرمانی وارد لیگ می‌شود.

نوری در پایان گفت: باید بگویم لیست ما محرمانه است و باید این مسائل جزو اسرار باشگاه باشد. فقط امیدوارم پرسپولیس خوب بسته شود. امیدواریم که تصمیمات خوبی توسط وزارت ورزش گرفته شود و مشکل بازیکنان هم برطرف شود. برانکو هم با پرسپولیس قرارداد دارد و بهترین گزینه محسوب می‌شود. تمام هدف باشگاه این است که برانکو خیلی سریع برگردد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد