تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

طارمی ستاره باشگاه پرسپولیس که اکنون در اردوی تیم ملی تمرین می کند، پیشنهاداتی از پرتغال و قطر دارد.



علی نیکومنش مدیربرنامه های مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این بازیکت برای فصل آینده گفت: مهدی هنوز جوابی به پیشنهاداتش نداده است و قبل از اینکه لیگ تمام شود پیشنهاد داشت اما به خاطر پرسپولیس دست نگه داشت.او هنوز طلبش از پرسپولیس را نگرفته و کمترین پول را گرفت و انتظار می رفت با توجه به بازی هایی که انجام داده بود برای تمدید قرارداد با او تماس گرفته شود.او شرایط سنی خوبی دارد و می تواند پیشرفت کند.مسوولان القادسیه از اواسط فصل پیگیر جذب این بازیکن بود اما آقای درخشان موافقت نکردند و مهدی هم روی پرسپولیس تمرکز کرد. باشگاه القادسیه در این مدت خیلی فشار آوردند تا او را جذب کنند.

او در ادامه گفت: طارمی از پرتغال هم پیشنهاد دارد اما بازی کردن هم برای او مهم است. او زمان بازی رفت با لخویا هم از قطر پیشنهادی دارد اما مسوولان باشگاه کویتی خیلی پیگیر هستند.او باید هم بازی کند و هم اینکه آینده اش تامین باشد. او در این مدت فقط روی تیم ملی تمرکز کرده و من هم زیاد با او در تماس نبودم تا بیشتر روی تیم ملی تمرکز کند. او تازه به تیم ملی دعوت شده و برای پیشرفت هنوز جا دارد.نهایتا تا هفته آینده تکلیف طارمی مشخص می شود. او دوست دارد در پرسپولیس بازی کند اما تماسی با او نگرفته اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد