تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ماهینی به دفاع از طارمی پرداخت.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، حسین ماهینی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره حرف و حدیث هایی که در مورد مهدی طارمی منتشر شده از او دفاع کرد. ماهینی نوشت: راستش رو بخواهید نمی‌خواستم راجع به این موضوع صحبت کنم ولی وقتی یکسری چیزها رو دیدم مجبور شدم بگم. اولا که من خودم با مهدی هر هفته سر همه چیز حرف می‌زنم و راهنمایی اش می‌کنم و به او هم گفتم که اگه می‌خواهی موفق شوی باید سرت رو بیندازی پایین و فقط فوتبال بازی کنی که خدا رو شکر همین هم شد و همه دیدیم امسال بهترین بود تو همه چیز ولی مثل اینکه به بعضی ها فشار آمده و دارند کم کم مهدی رو جلوی هواداران قرار می‌دهند.

ببینید دوستان کسی که می‌تواند در یک سال قیمت خودش رو از 150 میلیون به دو سه میلیارد برساند،این آدم نابغست حالا در هر رشته و هر کاری که می‌کنه دیگه بالاتر از مجتبی محرمی نداریم که گفت، بهترین کار اینکه برود پول بیشتر بگیرد و البته خود من قبول ندارم الان برود لیگ حوزه خلیج فارس چون هنوز زود است اما چون یک سری ها دیدن مبلغ او بالاست دارند چوب در آتش می‌اندازند و مهدی رو جلوی هوادارای پرسپولیس قرار می‌دهند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد