تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

افشارزاده مدیرعامل آبی پوشان می گوید به دنبال استقلالی هستیم که برای قهرمانی می جنگد.



به گزارش "تک گل"، بهرام افشارزاده در گفت وگویی، در پاسخ به این سوال دلیل منتفی شدن حضور استیماچ در استقلال چه بوده است گفت: من چه زمانی که در کمیته ملی المپیک بودم و چه بعد از آن همیشه به مربیان با دانش و اساسا علم روز احترام می گذاشتم و از آن حمایت می کردم. بعد از جدایی قلعه نویی ما به دنبال گزینه های مختلفی جهت حضور در استقلال بودیم و با توجه به جمع بندی ها به چند گزینه خارجی رسیدیم و از این میان از آقای استیماچ خواستیم به تهران بیاید و با او در دو روزی که در ایران بود جلسات مناسبی برگزار کردیم و نظرات یکدیگر را جویا شدیم و مذاکرات خوبی هم داشتیم اما باید قبول کنیم که ما هم مشکلات مالی داریم و به همین دلیل نشد تا با او قراردادی امضا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور مظلومی در استقلال صحت دارد یا نه بیان کرد: همانطور که می دانید ما قبلا با چند مربی داخلی از جمله آقای مظلومی مذاکره داشتیم و برنامه آنها را گرفته ایم. در حال حاضر هم مذاکراتمان را با آقای مظلومی شروع کرده ایم و نتیجه این مذاکرات را هم در اسرع وقت اعلام می کنیم. از همین جا به هواداران عزیز استقلال می گویم که نگران نباشند چراکه ما به دنبال بستن تیمی هستیم که برای قهرمانی می جنگدد و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف فروگذاری نمی کنیم.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه شرطی برای سرمربی آینده استقلال دارد اظهار کرد: تنها خواسته من از مربی سال بعد استقلال این است که با تمام وجود و با قدرت تمام به دنبال جلب نظر هواداران و خواسته های آنها باشد. او باید بتواند هواداران را به خواسته هایشان برساند و البته خودم هم هر کمکی که بتوانم در این راه به او می کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد