تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه بانهای تیم استقلال در حالی باید استقلال را ترک کنند که هر کدام 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارند.



به گزارش "تک گل"، در حالی که پرویز مظلومی سرمربی استقلال دیروز اعلام کرد حتما یک دروازه‌بان تراز اول را به تیمش اضافه خواهد کرد، این باشگاه باید درباره حضور دو دروازه‌بان فصل گذشته تصمیم بگیرد. در حال حاضر هم وحید طالب لو (2 سال) و هم محسن فروزان (2 فصل) با استقلال قرارداد دارند و جدایی آنها در شرایطی حاصل می‌ شود که رضایتشان جلب بشود والا باشگاه استقلال چاره ای جز خارج کردن آنها از لیست و طبعا پرداخت مبالغ قراردادشان نخواهد داشت. البته یک راه دیگر اصرار به حفظ آنها و جذب دروازه‌بان مدنظر سرمربی استقلال است که به هر حال به معنای نیمکت نشینی هر یک از این دو گلر است.

سرمربی استقلال روز گذشته اعلام کرد به جز گلر یک، یک دروازه‌بان رده امید هم به تیم اضافه خواهد کرد. در عین حال باید دید اگر یکی از دو گزینه فروزان یا طالب لو با پیشنهاد ادامه همکاری با استقلال در صورت حضور رحمتی یا بیرانوند مواجه شوند، به کار خود ادامه خواهند داد یا نه؟ به هر حال اگر چنین باشد، احتمال نیمکت نشینی در تمام فصل برای هر یک از آنها وجود دارد.

طالب لو و فروزان هر دو دروازه‌بان های صاحب اعتباری در فوتبال ایران هستند و سابقه حضور در تیم‌ملی را دارند اما جمع بندی مظلومی به حضور یک دروازه‌بان (مهدی رحمتی) است. این در حالی است که آنها روز گذشته هم با علیرضا بیرانوند مذاکره کرده اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد