تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فروزان در حال حاضر در شما کشور مشغول تمرین است، و در برابر اتفاقات این روزهای استقلال سکوت کرده است.



به گزارش "تک گل"، گلر شماره یک فصل گذشته استقلال که موفق شد در نظر کارلوس کی روش را نیز برای حضور در تیم ملی به خود جلب کند این روزها نسبت به اتفاقات استقلال بی تفاوت است و واکنشی از خود نشان نمی دهد.

در حالی که با تغییر کادرفنی استقلال هر روز صحبت از گزینه جدید دروازه بانی در این تیم است او ترجیح میدهد صحبت و واکنشی در این باره نداشته باشد. فروزان که در فصل گذشته جز در دو دیدار برابر پیکان و پرسپولیس به عنوان دروازه بان ثابت برای تیمش به میدان رفت اکنون رقبایی مثل رحمتی و بیرانوند را در یک قدمی این باشگاه می بیند و منتظر است تا تکلیف استقلال مشخص شود. در این میان باشگاه های رقیب هم بیکار ننشسته اند و او اکنون سه پیشنهاد برای حضور در این تیم ها را می بیند اما به دنبال این است تا در فصل آینده هم در ترکیب این تیم به میدان برود.

فروزان در فصل گذشته و علیرغم اینکه اولین سال حضورش در این تیم را پشت سر می گذاشت موفق شد در اردوی تیم ملی نیز حضور یابد و یکی از انتخاب های کارلوس کی روش برای جام ملت های آسیا نیز قرار گیرد. باید دید او در ادامه و با حضور احتمالی رحمتی یا بیرانوند چه واکنشی از خود نشان می دهد. فروزان دو فصل دیگر با استقلال قرار دارد و در فصل گذشته هم علیرغم اینکه دریافتی از این تیم نداشت واکنشی به مسائل مالی از خود نشان نداد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد