تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدافع فعلی تیم استقلال تهران می گوید من راحتتر هستم که با بازیکنان ملی پوش رقابت کنم. به همین دلیل ترسی از رقابت با کریمی و بیگ زاده ندارم.



میثم مجیدی، مدافع جدید استقلالی ها پس از امضای قرارداد خود در بین خبرنگاران گفت: از آقای ویسی و بختیاری تشکر می کنم که اجازه جدایی من از تیم استقلال خوزستان را دادند و توانستم به استقلال تهران بپیوندم.

وی ادامه داد: من در صنایع اراک، شاگرد منصور پورحیدری، در آلومینیوم هرمزگان هم زیر نظر پرویز مظلومی به بازی پرداختم، و خیلی خوشحالم که بازهم توانستم در خدمتشان باشم.

مجیدی در رابطه با مبلغ قرارداد 310 میلیون تومانی خود و همچنین بازگشتش به اهواز گفت: من دقیقا نمی دانم چه مبلغی رد و بدل شده است، بهرحال یک مبلغی برای صادر شدن رضایت نامه من صادر شد که از آن هم بی خبرم و بین دو باشگاه رد و بدل شد. در تمرین امروز و فردا صبح شرکت خواهم کرد و فردا برای اتمام کارهایم به اهواز خواهم رفت.

او درباره حضور خود در استقلال در حالی که در پست او دو بازیکن دیگر ازجمله هاشم بیگ زاده و یعقوب کریمی حضور دارند گفت: این برای من مهم نیست، اتفاقا بسیار خوشحال می شوم که با بازیکنان سطح بالا رقابت کنم. هم یعقوب کریمی و هاشم بیگ زاده از بهترین های ایران هستند و این رقابت قطعا باعث ارتقای سطح من می شود. بابت این موضوع هیچ نگرانی دارم چرا که ما بازیکنان حرفه ای هستیم.

وی در پایان و درباره مخالفت ویسی با این انتقال گفت: بله آقای ویسی مخالف این موضوع بودند، بهرحال ما یک سال خوب داشتیم، بهرحال از آقایان ویسی و بختیاری ممنونم که لطف کردند و اجازه جدایی به من دادند. امیدوارم استقلال خوزستان هم سال بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد