تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بختیار رحمانی بازیکن فولاد در راه پیوستن به تیم تراکتورسازی قرار گرفت.



به گزارش "تک گل" ، بختیار رحمانی بازیکن تیم فولاد خوزستان در آستانه پیوستن به تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت.

سعید عباسی مدیر عامل تیم تراکتورسازی تبریز در حاشیه تمرین تیمش با تایید این خبر اظهار داشت: کار پیوستن بازیکن تیم فولاد خوزستان به تیم تراکتورسازی قطعی شده است.

بختیار رحمانی متولد 1368 از سرپل ذهاب بوده و سابقه بازی در تمام تیم‌های ملی پایه را داشته است.

وی از سال 76 در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند که در 17 سالگی در بازی رسمی برای فولاد خوزستان گلزنی کرده است تا جوان‌ترین گلزن این تیم باشد.

بختیار رحمانی دومین گلزن برتر تیم فولاد خوزستان نیز به شمار می‌رود و در کارنامه‌اش بازی ملی هم به چشم می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در حاشیه تمرین تیم تراکتورسازی به خبرنگار فارس در تبریز گفت: محمدرضا اخباری دروازه‌بان سایپا گزینه اصلی تیم تراکتورسازی بوده و درصدد جذب این بازیکن به تیم هستیم.

وی افزود: البته نیم نگاهی هم به بیرانوند دروازه‌بان نفت داریم و با وی نیز در حال مذاکره هستیم و امیدواریم ظرف چند روز آینده با یکی از این دو دروازه‌بان به توافق رسیده و نگرانی هواداران تراکتورسازی در این پست را پایان دهیم.

سال گذشته دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی حامد لک و داوود نوشی‌صوفیانی بودند و در نیم فصل عیسی اندوی به تراکتورسازی پیوست و هیچ یک نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند و همین سبب شد که باشگاه تراکتورسازی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با دروازه‌بانان خود نداشته و به دنبال سنگربانان جدیدی باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد