تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در تمرین امروز استقلال، هواداران آبی از سرمربی تیمشان خواستند بازیکنان پیر را نیاورد.



به گزارش "تک گل" ، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حاضر بودند و پیرامون بازیکنانی که جذب این تیم شده و یا قصد رفتن از این تیم را دارند صحبت می‌کردند.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی خیلی کوتاه برای بازیکنان صحبت کرد و مجید صالح نیز برنامه‌های تمرینی را به آنها توضیح داد و سپس کار تاکتیکی آغاز شد.

*وحید طالب‌لو و سید مهدی رحمتی که روز گذشته به صورت سوری با یکدیگر آشتی کرده بودند امروز هم مثل تمرین صبح برخوردی معمولی با هم داشتند. طالب‌لو امروز با تیم تمرین می‌کرد و رحمتی اختصاصی دور زمین دوید و سپس با ترابپور تمرین دروازه‌بانی انجام داد.

*شایعه حضور سید جلال حسینی در استقلال در محل تمرین هم پیچیده بود و تماشاگران در این مورد از یکدیگر سؤال می‌کردند. در اواسط تمرین هواداران از مظلومی خواستند به سمت‌ آنها برود که سرمربی استقلال این کار را انجام داد، سپس یکی از هواداران خطاب به مظلومی گفت‌ آیا سید جلال را به استقلال می‌آورید که مظلومی پاسخ داد هنوز چیزی معلوم نیست. در ادامه یکی از هواداران استقلال خطاب به مظلومی گفت آقای مظلومی تو رو به خدا بیک‌زاده را نگیرید، فریدون زندی از او بهتر است که سرمربی اسقتلال با خنده پاسخ آن هوادار را داد. در ادامه یک هوادار دیگر که چند نفر را همراه خودش می‌دید به مظلومی گفت پیرمردها را به استقلال نیاورید و بازیکنان جوان بگیرید. به خصوص پیرمردهایی که در تیم ملی حضور دارند و فقط می‌آیند که پول بگیرند. مظلومی باز هم با خنده به این موضوع واکنش نشان داد.

*تعدادی از کشتی‌گیران با ورزشکاران افغانستانی مشغول تست آمادگی جسمانی بودند و در اواسط تمرین پشت یکی از دروازه‌ها فوتبال انجام دادند.

*مگویان مدافع ارمنستانی استقلال امروز پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کرد تا اولین جلسه تمرینی را با آبی‌پوشان پشت سر بگذارد.

*در حاشیه تمرین امروز فرزاد مجیدی برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

*هواداران تیم استقلال که تعدادشان خیلی کمتر از دیروز بود با پرویز مظلومی عکس سلفی گرفتند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب چند گروه اقدام به پاس‌های کوتاه و بلند کردند. در بخش بعدی فوتبال بین دو گروه سبز و نارانجی برگزار شد که در این آیتم مجید صالح نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*بازیکنانی مثل محسن کریمی، علیرضا رمضانی و مگویان تمرین اختصاصی انجام دادن دو دور زمین می‌دویدند.

*در تمرین امروز نظم خاصی حکمفرما بود و مشوقین استقلال اجازه نمی‌دادند تماشاگران به بازیکنان و کادر فنی استقلال زیاد نزدیک شوند.

*با تشویق کادر فنی تیم فوتبال استقلال تمرینات آبی‌پوشان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد