تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمد نوری در حالی که با تیم المسیمیر قطر برای حضور در لیگ ستارگان قطر به توافقات اولیه دست یافته، با پیشنهاد مسوولان پرسپولیس برای تمدید قرارداد مواجه شده است.



محمد نوری که بعد پایان فصل لیگ برتر ایران با پیشنهاد تیم المسیمیر برای حضور در لیگ ستارگان قطر مواجه شده به دنبال راهی است که در ایران به فوتبالش ادامه دهد.

کاپیتان پرسپولیسی ها که پیش از این اعلام کرده بود به دنبال استفاده از آخرین شانس خود برای لژیونر شدن است، طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با مسوولان پرسپولیس داشته و در این جلسات توافق اولیه خود برای ادامه همکاری با سرخپوشان را اعلام کرده است.

اما تعهد او با تیم قطری باعث شده تا شرایط برای ادامه با پرسپولیس برای او سخت شود؛ مصطفی قنبرپور، مربی پرسپولیس و یکی از مشاوران علی اکبر طاهری در این باره گفت: محمد نوری بازیکن ارزشمند تیم ما است و از خارج از کشور مبالغ خوبی را به او پیشنهاد داده‌اند. سعی و تلاشمان این است که او را حفظ کنیم. البته نوری تعهدی به باشگاه قطری داده که باید با آنها صحبت کند و سپس به تیم پر‌سپولیس باز گردد. به دنبال این هستیم که بازیکنان شایسته تیم را حفظ کنیم. تمام بازیکنانی که در این باشگاه حفظ می‌شوند و تمام بازیکنان با دستور برانکو ایوانکوویچ جذب می‌شوند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد