تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌‌فر آغاز شد که در این تمرین همه بازیکنانی که دیروز حضور داشتند حاضر بودند و فقط مهدی طارمی که دیروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شده بود در تمرین امروز شرکت نداشت و قرار است از شنبه به تمرینات اضافه شود.

تمرین امروز شامل 35 دقیقه نرم‌دوی و ریکاوری بود که در این تمرین مصطفی قنبرپور و کریم باقری باز هم حضور نداشتند و برانکو و دو دستیارش تمرین امروز را زیر نظر گرفتند.

گفتنی است؛ تمرین عصر و فردای پرسپولیس تعطیل است و سرخپوشان از شنبه صبح تمریناتشان را استارت می‌زدند.




 تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز در یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال صبح امروز از ساعت 10 در یکی از سالن‌های وزنه مجموعه ورزشی انقلاب به کار بدنسازی پرداخت. با توجه به اینکه در سالن اصلی آکادمی ملی المپیک تعدادی از ورزشکاران مشغول تست آمادگی جسمانی بودند استقلالی ها در سالن مجاور به کار بدنسازی پرداختند. امروز مجموعه ورزشی انقلاب روز شلوغی را به خود دید زیرا ورزشکاران زیادی در سالن‌های مختلف مجموعه حضور داشتند.

میلاد فخرالدینی که در تمرین روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار استقلالی‌ها کار بدنی انجام داد.

*پرویز مظلومی در تمرین امروز حاضر بود و البته بعد از گذشت 45 دقیقه مجموعه انقلاب را ترک کرد.

*میثم مجیدی که قرار بود صبح امروز به اهواز برود سفرش را به بعدازظهر موکول کرد و برای دریافت کار تسویه خود عصر امروز راهی اهواز خواهد شد.

*محور اصلی تمرین امروز کار بدنسازی و دویدن در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب بود که استقلالی‌ها یک ساعت این تمرینات را پشت سر گذاشتند.

به گزارش فارس، تمرین نوبت عصر استقلال تعطیل است و آبی‌پوشان فردا را هم استراحت خواهند کرد و تمرینات این تیم از روز شنبه مجددا آغاز خواهد شد.

همچنین بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات تیم باشگاه استقلال امشب راهی مسافرت خواهد شد و امور نقل و انتقالات در غیاب وی با حضور علی نظری‌جویباری انجام می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد