تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد اظهار کرد : کنار گذاشتن یکدفعه جماعتی انسانی نبود!



به گزارش "تک گل" سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: جماعتی چند سالی است که در باشگاه فولاد حضور دارد و انسانی نبود که چنین بازیکنی را به یک باره کنار گذاشت.

دراگان اسکوچیچ، اظهار کرد: از روند اردوی کرج و مکان آن رضایت دارم ولی متاسفانه نتوانسته​ایم از لیستی که قبلا به باشگاه ارائه داده​ایم، بازیکنی به آن صورت جذب کنیم.

وی درباره روند جذب بازیکن در پست​هایی که نیاز به بازیکن دارند، افزود: در این بخش در حال کار کردن هستیم و در این فرصت در پست​های مورد نظر بازیکن جذب می​کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره تمدید قرارداد با مهرداد جماعتی نیز عنوان کرد: باشگاه فولاد ثابت کرده است که به بازیکنان خودش اهمیت می​دهد ولو این‌که قرارداد با آن بازیکن مصدوم به ضرر باشگاه باشد. باشگاه فولاد با توجه به این‌که جماعتی بازیکن خود ما بود، او را جذب کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ادامه همکاری با جماعتی خواسته خود شما نیز بود؟ افزود: جذب جماعتی خواسته خود من هم بود چرا که او بازیکن ما بود و چند سال هم در این باشگاه حضور داشت و ما هم برای جذب او جواب مثبت دادیم و نمی​شود چنین بازیکنی را به یک باره کنار گذاشت و این انسانی نبود.

اسکوچیچ درباره جوانگرایی در تیم فولاد، گفت: با توجه به معیارهایی که مدنظر داریم، نظرمان این است که بازیکن جوان جذب کنیم و البته به شرط این‌که در بازار نقل و انتقالات بازیکنانی که معیارهای ما را داشته باشند، وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: ما به مدارس پایه خودمان هم نگاه داریم ولی همانطور که می​دانید هر ساله نمی​توان پدیده رو کرد. خود من طرفدار جوانگرایی تیم هستم البته نه به هر قیمتی.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که فولاد فصل پانزدهم چقدر با فولاد فصل گذشته متفاوت خواهد بود؟ عنوان کرد: ما در حال حاضر به دنبال این هستیم که فولاد را مجددا بسازیم و هر وقت این پروسه به پایان رسید، می​توانم جواب این سوال را بدهم.

وی درباره دومین دیدار تدارکاتی تیمش مقابل عقاب تهران، گفت: فردا با تیم عقاب تهران بازی می​کنیم. به هر حال در دوران آماده​سازی تیم، بازی​های تدارکاتی جزو تمرینات محسوب می​شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد