تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو سرمربی تیم پرسپولیس باز هم برای جذ طالب لو تمایل نشان داد.



به گزارش "تک گل"، برانکو ایوانکوویچ که امسال سوشا مکانی را به عنوان تنها دروازه بان سرخپوشان در اختیار دارد، علاقه زیادی به جذب وحید طالب لو از خود نشان داده و پس از ناکامی در جذب وی، مجددا اظهار تمایل کرده تا بتواند وی را به خدمت بگیرد.

اعتقادبرانکو از گذشته

در دوران حضور برانکو در راس کادرفنی تیم ملی و در دورانی که ابراهیم میرزاپور دروازه بان اول تیم ملی ایران بود و حسن رودباریان و سیدمهدی رحمتی و وحید طالب لو به تناوب به تیم ملی دعوت می شدند، این دروازه بان یکی از سه دروازه بان مورد نظر برانکو برای حضور در جام جهانی بود و در این مسابقات به همراه تیم ملی ایران حضور یافته بود.

پایان لیگ دهم و خداحافظی از استقلال

تا پیش از پیوستن طالب لو در نیم فصل لیگ چهاردهم از راه آهن به استقلال، لیگ دهم آخرین سالی بود که این دروازه بان به همراه محمد محدی از سنگر استقلالی ها حفاظت می کرد، سالی که پرویز مظلومی سرمربی این تیم بود و در نهایت و پس از پایان فصل، وی به دوزان حضور خود در بین آبی پوشان پایان داد و به شاهین بوشهر پیوست.

دوران خروج از استقلال

پس از لیگ دهم، طالب لو، سه فصل و نیم از جمع آبی پوشان دور بود و در تیم های شاهین بوشهر و راه آهن به سر برد، البته وی در جریان یک بازی دچار شکستگی از ناحیه کتف شد و چیزی در حدود یک فصل را به مداوای خود پرداخت و ترجیح داد تا بهبودی کامل پا به مسابقات نگذارد.

البته دوران حضور وی در این دو تیم نیز، با روزهای اوج او در استقلال فاصله داشت و طالب لو نتوانست بازهم خود را به عنوان دروازه بانی تاثیرگذار نشان دهد.

پوشیدن مجدد پیراهن آبی

در میانه های لیگ چهاردهم و همزمان با به هم ریختگی باشگاه راه آهن، طالب لو به پیشنهاد امیر قلعه نویی پاسخ مثبت داد و بازهم پیراهن آبی به تن کرد و در جمع استقلالی ها حاضر شد.

وی در دوبازی از نیم فصل دوم در ترکیب استقلالی ها حاضر شد که در یکی از آنها موفق بود و در دیگری شکست خورد. وی در بازی برابر پیکان و در مقابل رقیب قدیمی خود یعنی مهدی رحمتی به پیروزی رسید و در بازی دوم که دیدار دربی بزرگ پایتخت بود با پذیرفتن یک گل نتوانست پیروز میدان باشد.

لیگ پانزدهم و بازگشت رقیب

وضعیت دروازه بانی استقلالی ها در لیگ پانزدهم کمی پیچیده به نظر می رسید که آرام آرام به حالت نرمال خود نزدیک می شود. پس از جدایی محسن فروزان دروازه بان اول این تیم، سیدمهدی رحمتی پس از یک سال غیبت مجددا به جمع آبی پوشان آمد و این موضوع نشان می دهد طالب لو اگر قصد ماندن در استقلال را داشته باشد با یکبار دیگر با رقیب قدیمی خود بجنگد. رقابتی از تیم ملی امیدایران برای بازی های المپیک 2004 آتن آغاز شده و تا امروز نیز ادامه دارد.

مورد عجیب بی تفاوتی استقلالی ها

نکته جالب در این میان، اخبار ضد و نقیض و متفاوتی است که هر روز در مورد خواستن و یا نخواستن طالب لو از جانب کادرفنی تیم استقلال به گوش می رسد، البته وی از آغاز تمرینات این تیم، به طور کامل حضور داشته اما هر روز اخباری به گوش می رسد که کمی پیش بینی شرایط را برای این دروازه بان سخت کرده است و البته تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی و محکمی توسط کادر فنی این تیم، نشده است.

تعهدنامه برای امضا

پس از آشتی کنان صوری این دو رقیب در تمرینات هفته گذشته، تقریبا هرکسی می داند که این دو دروازه بان، شاید دو پادشاهی باشند که در یک اقلیم نمی گنجند و تقریبا از قبل شروع بازی ها مسجل است که طالب لو باید بازی های لیگ برتر را از روی نیمکت تماشا کند، کادر فنی و سرپرستی این تیم تصمیم گرفته است تا برای جلوگیری از حواشی احتمالی، تعهد نامه ای را به امضای طالب لو برسانند تا رقابت وی در طول فصل با رحمتی را کاملا واکسینه کنند.

پیشنهاد سرخپوشان و یاغی گری

از ابتدای فصل نقل و انتقالات، برانکو ایوانکوویچ، پیشنهاد جذب طالب لو را به کادر مدیریتی این تیم داد و آنها هم به صورت کاملا واضح درخواست خود را به این دروازه بان رساندند اما وی مخالفت کرد، مخالفتی که از سر ناچاری می توانست تبدیل به موافقت شود، کمااینکه وی در صفحه اجتماعی خود عنوان کرد که خداکند شرایط به گونه ای پیش نرود که دست به کار عجیبی بزند.

شاید احیاء شود

هر دروازه بانی که امسال به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد یقینا به دلیل محرومیت سوشا مکانی، بازی اول سرخپوشان را درون دروازه خواهد ایستاد، 90 دقیقه ای شاید بتواند کل فصل حضور او در ترکیب ثابت سرخپوشان را بیمه کند. البته راجع به شخص وحید طالب لو باید گفته شود که با توجه به عادی تر شدن رد و بدل شدن بازیکن بین دو تیم بزرگ پایتخت، این انتقال می تواند باعث احیای مجدد وی شودT آگرچه او فعلا به هیچ وجه به جدایی از استقلال فکر نمی کند ؛ به خصوص که پای پرسپولیس و دل هواداران در میان است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد