تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نوری کاپیتان پرسپولیس پس از 6 سال بازی در تیم پرسپولیس ازین تیم جدا شد و به لیگ ستارگان قطر رفت.



به گزارش "تک گل"، کاپیتان سه فصل گذشته پرسپولیس هواداران این تیم را عامل موفقیتش در سال های گذشته می داند و در ادامه ابراز امیدواری می کند بتواند نماینده شایسته ای برای پرسپولیسی ها در لیگ قطر باشد.

 محمد نوری در گفتگویی درباره حضورش در تیم مسیمیر قطر می گوید: قراردادم را تازه منعقد کرده ام و شناخت زیادی از این تیم ندارم. آنها به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده اند و انگیزه و هدف شان در فصل اول بقا در لیگ ستارگان است.

وی ادامه داد: در همین راه آنها چند بازیکن شاخص جذب کرده اند که می تواند به بازیکنان برزیلی و پرتغالی حاضر در این تیم اشاره کرد. امیدوارم طوری کار کنیم که در لیگ ستارگان بمانیم و موفق شویم این هدف را برآورده کنیم.

نوری درباره حضورش در لیگ ستارگان گفت: در طول سال های گذشته پیشنهادات خوبی از خارج داشتم اما به خاطر علاقه ام به پرسپولیس نمی توانستم به آنها پاسخ مثبت بدهم و نیرویی مانع از این اتفاق می شد. عشق به پرسپولیس بزرگترین عاملی بود که باعث شد در طول این سال ها میلی برای جدایی نداشته باشم اما در این فصل اتفاقاتی رخ داد که ترجیح دادم از فوتبال ایران خارج شوم. در این فصل هم علیرغم اینکه یکی از آخرین شانس هایم بود دوست نداشتم این اتفاق بیفتد و می خواستم به همراه تیم ادامه دهم اما بهتر است درباره آن حرف نزنیم. برای من موفقیت پرسپولیس تحت هر شرایطی از مهمترین خواسته هایم است و همیشه از اینکه یک پرسپولیسی هستم به خودم می بالم.

وی ادامه داد: هر سال جزو اولین نفراتی بودم که باب مذاکره برای تمدید قرارداد با من باز می شد و در دو فصل گذشته نیز به عنوان کاپیتان این مساله رعایت می شد و من هم به احترام هواداران و پیراهن پرسپولیس همیشه تلاش می کردم اتفاقی رقم بخورد که به نفع تیم باشد اما در این فصل ناچار شدم از تیم جدا شوم و امیدوارم در تجربه جدید و در تیم جدیدم مثمرثمر باشم.

نوری با اعلام اینکه پرسپولیس را همیشه خانه خودش می داند و امیدوار است برانکو به همراه این تیم قهرمان لیگ پانزدهم شود گفت: پرسپولیس خانه من است و هر چه دارم از پیراهن این تیم است. از بچگی پرسپولیسی بودم و خدا کمک کرد تا موفق شوم به آرزوی بچگی ام که حضور در این تیم بود برسم و در طول زمانی که در پرسپولیس بودم از جان مایه گذاشتم و باز هم می گویم این تیم همیشه خانه من است باید از آن حمایت شود.

وی ادامه داد: 5-6 سال پیراهن پرسپولیس را برتن کردم و 3 سال هم افتخار این را داشتم که بازوبند غرور آفرین کاپیتانی را بر بازو ببندم. مطمئن باشید همیشه پیگیر اخبار پرسپولیس هستم و بعنوان یک هوادار همیشگی آرزویم قهرمانی این تیم در فصل پیش رو است.

نوری در حالی که عنوان می کند اتفاقاتی باعث جدایی اش از پرسپولیس شده اما در عین حال گفته می شود او به خاطر پول بیشتری که قطری ها داده اند پیراهن این تیم را بر تن کرده است. کاپیتان سابق پرسپولیس البته آن را رد می کند: اصلا اینطور نیست و مبلغ مسیمیر تفاوت چندانی با پولی که در ایران پرداخت می شود ندارد و من علاوه بر مشکلی که گفتم دوست داشتم تجربه جدیدی را پشت سر بگذارم و در سال های آخر بازیگری ام لژیونر شوم. همیشه دوست داشتم لژیونر شوم و فوتبال در خارج از ایران را تجربه کنم و امسال تصمیم قطعی ام در این رابطه را گرفتم. در سال های قبل جزو اولین نفراتی بودم که با من تمدید می کردند اما در طول این مدت اینقدر تغییرات در تیم به وجود آمد که دیگر شرایط متفاوت شد.

نوری در ادامه با تحسین لیگ قطر گفت: اینجا ستارگان بزرگی هستند که بازی در کنار آنها آرزوی هر بازیکنی است و مهمترین ستاره این فصل مطمئنا ژاوی خواهد بود. خیلی خوشحالم در کنار ستاره های بزرگ دنیا بازی می کنم. علاوه بر ژاوی ستاره های دیگری نیز در قطر حضور دارند که باعث شده کیفیت این لیگ بالاتر برود. دوستانی خوبی اینجا دارم و خوشحالم که آندو نیز به قطر آمد. با او دوستی 20 ساله دارم و مطمئنا شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد. اشکان نیز اینجا حضور دارد و جمع ایرانی ها جمع است. از نظر امکانات هم قطر شرایط فوق العاده ای دارد و در تیم ما هم با توجه به اینکه اولین سال حضورش در لیگ ستارگان را تجربه می کند این مساله کاملا به چشم می خورد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه درباره شرایط خود در تیم مسیمیر می گوید: به نظرم به عنوان هافبک دفاعی جذب شده ام و در تیم ما یک بازیکن پرتغالی جذب شده که پست اصلی اش پلی میکر است. او از بنفیکا آمده و مقابل تیم های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید نیز بازی کرده و کاپیتان بنفیکا نیز بوده. فوروارد برزیلی ما نیز آقای گل لیگ دو این کشور بوده. مربی کروات تیم هم از نظر فنی شرایط خوبی دارد و سبک او به برانکو ایوانکوویچ خیلی نزدیک است. از نظر بازیکن کمی از تیم های دیگر فاصله داریم اما با همه این ها رقابت سختی در فصل آینده خواهیم داشت و امیدوارم با این شرایط موفق شویم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: این یک تجربه و چالش بزرگ برای من خواهد بود و من این تجربه را مدیون باشگاه پرسپولیس و هواداران آن هستم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم.

از کاپیتان سابق پرسپولیس خواستیم درباره شرایط این تیم در این فصل بگوید و اینکه چقدر می توان به پرسپولیس با توجه به این تغییرات و عدم جذب ستاره سرشناس و قابل اعتماد امیدوار بود. نوری در این باره گفت: ستاره واقعی نام پرسپولیس است. همه باید به پوشیدن پیراهن این تیم افتخار کنند و هر چه در توان دارند بگذارند. بازی کردن در این تیم افتخار است و با شناختی از برانکو دارم هواداران نباید نگران باشند. برانکو دانش و علم کار را دارد و با تفکراتش تیم را ارنج می کند. پرسپولیس نفرات خوبی دارد و همه باید در این تیم ستاره شوند. از هواداران و پیشکسوتان هم خواهش می کنم برای موفقیت پرسپولیس حمایت لازم را داشته باشند تا به قهرمانی نزدیک شویم. باشگاه هم تمام تلاش خود را کرده و با توجه به بودجه یارگیری کرده و به نظرم برانکو می تواند حاشیه ها را جمع کند و تیم را در مسیر قهرمانی قرار دهد.

نوری درباره بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بعد از خودش نیز می گوید: این بحث ها حاشیه ای است و بهتر است وقتی در این تیم نیستم درباره آن حرف نزنم و دخالت نکنم. مطمئنا برانکو خودش کاپیتان را انتخاب خواهد کرد و البته همه چیز مشخص است و بازیکنانی مثل بنگر و نوروزی و رضا نورمحمدی با توجه به سابقه شان کاپیتان های تیم در فصل آینده خواهند بود و جو تیم اینقدر خوب است که کسی به مسائل حاشیه ای توجه نکند.

نوری درباره محسن مسلمان که جانشین او در پرسپولیس شده نیز گفت: محسن 6 ماه پرسپولیس بود و با شرایط این تیم کاملا آشناست. او یک پرسپولیسی است و تمام تلاشش را می کند تا نتیجه بگیرند. هواداران اصلا نگران نباشند و تیم جوان و باتجربه ای داریم که در کنار هم می توانند به نتیجه برسند.

وی درباره شانس حضورش در تیم ملی با توجه به حضورش در لیگ ستارگان قطر گفت: فصل گذشته هم شرایط خوبی داشتم و انتظار داشتم در لیست قرار بگیرم اما هیچ وقت اعتراض نکردم و حق را به سرمربی تیم ملی دادم. من سرباز تیم ملی و ایران هستم و هر وقت کی روش تشخیص دهد آماده پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم.

محمد نوری در پایان گفت: باید تشکر ویژه ای از هواداران پرسپولیس داشته باشم. از آنها تشکر می کنم که من را در این مدت تحمل کردند. قبول دارم فراز و نشیب زیاد داشتم اما سعی می کردم بهترین باشم و اگر تشویق آنها نبود به اینجا نمی رسیدم. افتخارم این بود که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم و آرزویم این است که وقتی برمیگردم دوباره این شانس را داشته باشم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد