تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو ایوانکوویچ از زمانی که فصل نقل و انتقالات آغاز شده بازیکنان مختلفی را رد کرده. او حتی از کنار نام سید جلال حسینی هم به راحتی عبور کرده و گفته: «این بازیکن ملی پوش را هم نمی خواهم.»



برانکو که هر روز با پیشنهاد جدیدی روبرو می شود و هر روز بازیکن جدیدی را به او تعارف می کنند در گفت و گویی جنجالی با روزنامه گل حرف های جدیدی زده است. او درباره سید جلال حسینی و اینکه او تا آخرین لحظه می خواسته به پرسپولیس بیاید می گوید: «سید جلال را هم مثل مسلمان برای خودتان به پرسپولیس بیاورید.»

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از حرف هایش آب پاکی را روی دست همه ریخت که دو بازیکن دیگر را هم نمی خواهد و دوست ندارد این دو در تیمش بازی کنند: «نه حامد لک را می خواهم و نه کریم انصاری فرد را.»

او در پایان یک کنابه عجیب هم زده و بیشتر مردم پایتخت را به دلالی در فوتبال متهم کرده! :«16 میلیون نفر در تهران زندگی می کنند که من فکر می کنم 10 میلیون نفر آنها دلال هستند!»

برانکو احتمالا این حرف را به این دلیل زده که هر روز آدم های زیادی به او بازیکن پیشنهاد می کنند تا در پرسپولیس بازی کنند اما ...

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد