تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مجید جلالی درباره رضایتش از عملکرد باشگاه سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: هیچ مربی نیست که بتواند بگوید صد در صد خواسته هایش در فصل نقل و انتقالات برآورده شده است و چنین چیزی امکان ندارد. به هرحال به جز شرایط مالی باشگاه ها و البته شرایط باشگاه ها در لیگ برتر، واسطه گری ها هم در نقل و انتقالات خیلی مهم است. با این حال من از بازیکنانی که به سایپا آمده اند راضی هستم.



او در مورد این که گفته می شود نکونام با خودش بیک زاده و امیر حسین صادقی را به سایپا می آورد هم گفت: من هیچ صحبتی با این 2 بازیکن نکرده ام. البته آنها بازیکنان بزرگی هستند ولی ما در دفاع نفرات مان تکمیل هستند و نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم.

سرمربی سایپا ادعا می کند تیمش می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد: با توجه به این که ما تمرینات مان را زودتر از بقیه تیم ها شروع کرده ایم انتظارمان این است که لیگ را خوب شروع کنیم. من فکر می کنم ما این پتانسیل را داریم که امسال جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

جلالی درباره این که خیلی از تیم ها هنوز تمرینات خود را شروع نکرده اند هم گفت: احتمال دارد به این دلیل که شما می گویید امسال بین تیم های پایین جدولی با پایین جدولی ها شکاف بیفتد و در واقع جدول به 2 قسمت تقسیم بشود. البته باید لیگ شروع شود تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد