تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" ، تیم پرسپولیس در دومین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه عصر امروز به مصاف تیم ایمد ترینیدادوتوباگو رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. در این دیدار علی‌علیپور موفق شد در دقیقه 52 و میلاد کمندانی در دقیقه 90 برای سرخپوشان گلزنی کنند.



حاشیه‌های نیمه اول این دیدار به شرح زیر است:
* سرخپوشان در این بازی با ترکیب؛ محمد باقر شعبانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان رفتند.

* تیم امید ترینیداد توباگو با لباس یکدست قرمز به میدان آمده‌اند و این در حالی است که سرخپوشان به مانند دیدار قبل  لباس فسفری رنگ بر تن دارند.

* نزدیک به 30 تماشاگر ایرانی در ورزشگاه گیزیلچه حضور دارند و توسط لیدر پرسپولیس در جهت تشویق سرخپوشان سازماندهی می‌شوند.

* هوای شهر گیزیلچه بسیار خوب و خنک است و بازی در شرایط آب‌وهوایی ایده‌ال برگزار می‌شود.

* بازیکنان  تیم امید ترینیداد توباگو از نظر فیزیک بدنی اصلا با سرخپوشان قابل قیاس نیستند با توجه به این قضیه پرسپولیسی‌ها باور ندارند که آنها واقعا زیر 23 سال سن داشته باشند.

* به دستور برانکو؛ مسلمان، ماریچ، حیدریه، انصاری و رحمتی از همان شروع بازی پشت دروازه پرسپولیس زیر نظر مربی بدنساز تیم به تمرینات بدنسازی می‌پردازند.

* شعبانی و انصاری قرار است فردا صبح اردوی پرسپولیس را ترک و راهی تهران شوند.

* مهرداد کفشگری در دقیقه 44 بازی یک پنلتی را از دست داد. ضربه آرام او توسط دروازه‌بان حریف مهار شد.

حاشیه‌های نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:
* پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب:  محمد باقر شعبانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، رامین رضائیان، بابک حاتمی، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی و  علی‌علیپور به میدان رفتند.

* در دقیقه 52 بازی هادی نوروزی با یک پاس در عمق علیپور را در موقعیت گلزنی خوبی قرار داد و این بازیکن با یک شوت محکم دروازه تیم ترینیدادتوباگو را باز کرد.

* در دقیقه 55 برانکو، بنگر و نوروزی را از زمین بیرون آورد و انصاری و رحمتی دو بازیکن جوان تیمش را جایگزین آنها کرد.

* معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه  در طول بازی بارها  سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند.

* عملکرد شعبانی در چند صحنه که دروازه او مورد تهدید قرار گرفت خوب بود و او در دقیقه 80 جای خود را به مرتضی قدیمی‌پور دروازه‌بان جوان پرسپولیس داد.

* با توجه به اینکه سرخپوشان صبح امروز تمرین نسبتا پرفشاری را انجام داده بودند، برانکو سعی کرد از تمامی شاگردانش  که شرایط بازی کردن را داشتند، استفاده کند.

* کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 88 بازی با یک شوت محکم تیر دروازه تیم حریف را به لرزه در آورد. ضمن اینکه دروازه‌بان تیم ترینیدادوتوباگو در این بازی با مهار چند موقعیت خوب پرسپولیسی‌ها بهترین بازیکن میدان بود.

* کمندانی در دقیقه نود روی پاس خالقی‌فر موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد