تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نیکبخت اظهار کرد رقم میلیاردی که می گویند بازیکنان میگیرند شایعه است و من خودم از 4 تیم لیگ برتری طب دارم.



نیکبخت گفت: باور کنید این رقم های میلیاردی که برای بازیکنان مطرح می شود در حد حرف است هیچ کس دقیقا این ارقام را کامل نمی گیرد. مثلا خود من هنوز 200 میلیون از استقلال طلب دارم الان دو سال از آخرین حضورم در این تیم می گذرد اما من هنوز نه به کمیته انظباطی شکایت کرده ام و نه برای طلبم به باشگاه رفته ام به احترام استقلال و هوادارانش فعلا کاردی نکردم. ولی شما بنویسید که مردم بدانند که رقم قرارداد فوتبالیستها واقعی نیست.

فوتبال به درد ما نمی خورد
من تمرینات خودم را دنبال می کنم و از لحاظ بدنی کاملا آماده هستم. ولی این روزها فوتبال بر وفق مراد بعضی ها است به درد ما نمی خورد کسانی که راههای دیگری بلد هستند.

قرارداد میلیاردی بازیکنان در حد حرف است
من نمی دانم چرا این روزها همه توجهات سمت فوتبال و فوتبالیستها است و همه می گویند آنها قراردادهای میلیاردی می بندند و زیاد پول می گیرند! من می گویم هر فوتبالیستی هر چقدر که پول می گیرد نوش جانش، حلالش باشد ولی به خدا باور کنید این رقمهای میلیاردی که بابت قراردادها مطرح می شود فقط برای رقابت باشگاهها و مدیرانش است عملا هیچوقت این پول وصول نمی شود. دلم می خواهد یک روز به کمیته انظباطی سر بزنید ببینید که چقدر بازیکنان بخاطر طلبهایشان شکایت کرده اند، اگر خوب پول می گرفتند که دلیلی برای شکایت نداشت. در آخر دستشان هم به جایی بند نیست چرا؟ چون فوتبال ما حرفه ای نیست.

بازیکنان سرخابی 90 در صد قراردادشان را نمی گیرند
در نقل و انتقالات مثلا مدیر باشگاهی باری آنکه بازیکنی را جذب کند با او قرارداد میلیاری می بندد. با خودش هم می گوید که من که فصل بعد دیگر در این تیم نیستم که بخواهم پاسخگو باشم. البته این را هم بگویم مثلا در سال 83 که من از امارات برگشتم همان اول 80،90 در صد مبلغ قراردادم را نقد گرفتم. شرایط من آن زمان فرق می کرد شاید الان هم بازیکنان انگشت شماری باشند که چنین شرایطی داشته باشند. اما اکثر بازیکنان مخصوصا در دو تیم استقلال و پرسپولیس 80،90 درصد مبلغ قراردادشان را نگرفته اند. در نهایت هم می بینیم که استقلال و پرسپولیس روی هم 20 میلیارد بدهی دارند به عقیده من در ایران ما فقر فوتبالی داریم. در نهایت هم بازیکن باید مالیات بدهد. من با قانون پرداخت مالیات مشکلی ندارم ولی بازیکن باید پول بگیرد که بتواند مالیات پرداخت کند. باورکنید یک کارمند گاهی شرایطش از بازیکنها بهتر است حداقل مطمئن است که آخر برج 1 میلیون می گیرد.

ظاهر فوتبالیستها گول زنک است
می خواهم به همه کسانی که فکر می کنند پول در فوتبال است بگویم اگر شما فکر می کنید که بچه هایتان جنم اش را دارند آنها را بفرستید که فوتبالیست شوند. به جان مادرم والیبال و بسکتبال هم قرارداد میلیاردی می بندند. باور کنید کمتر از 800 میلیون قرارداد یک فوتبالیت نیست ولی همه چسبیده اند فقط به فوتبال. فوتبال ایران که دیگر نابود شد، نمی دانم چرا اینقدر در چشم است. یک فوتبالیست علاقه دارد که همیشه خوش تیپ باشد و ماشین خوب سوار شود شاید برای خیلی ها آن ماشین تنها دارایی شان باشد همین مساله هم باعث می شود که خیلی در چشم باشند. حالا فردا روزنامه ها این مصاحبه را می بینند و بر علیه من تیتر می زنند ولی باید یک نفر اطلاع رسانی کند که خیلی چیزها در فوتبال از دور دل می برد و حقیقت ندارد.

بازیکنان سرنوشت ساز دیگر در فوتبال نداریم
در مورد تیمهای مدعی در لیگ برتر می پرسید باید بگویم اینکه تیمها چه بازیکنانی را جذب می کنند و اینکه چقدر بازیکنهای یک تیم اسم و رسم دار هستند نمی تواند دلیل موفقیت تیمی باشد. مثلا شما ببینید که علی منصوریان با بازیکنان بی اسم و رسم در لیگ و جام حذفی به فینال رسید یا ذوب آهن که در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفته بود و در نیم فصل دوم آنقدر عملکرد خوبی داشت که در لیگ چهارم شد و در حذفی هم قهرمانی را کسب کرد. برای همین من فکر می کنم که بر خلاف گذشته الان بازیکنها در لیگ خیلی تاثیر گذار نیستند، ممکن است در تیمی ستاره هم باشد ولی مثل قبل نیست که یک بازیکن بازی را برای تیمی در آورد و اگر 10 بازیکن یک تیمی خوب نباشند یک نفر بتواند نتیجه را عوض کند. الان بازیکنان سرنوشت ساز و کلیدی در فوتبال نداریم. یادم می آید که زمانی که من از ابومسلم به استقلال آمدم رقابت زیادی در تیم بود من آنقدر تلاش کردم که نوازی به دفاع داست رفت، علی چینی دفاع جلو رفت. حاجی پور هم یک پست جلوتر بازی کرد یعنی من خودم را به مربی ثابت کرد و باعث شدم مربی همه ارنجش را تغییر دهد ولی الان فوتبالیستها اینقدر با انگیزه نیستند. آن دوران واقعا تمام شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد