تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

محمد دایی گفت چند بازیکن جدید میگیریم.



محمد دایی در خصوص وضعیت تیم صبا گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در تیم حاکم است. امروز و فردا چند بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند تا تیم دلخواهی که مد نظر است بسته شود. تمرینات تیم دیر آغاز شده است اما امیدواریم تا زمان باقی مانده به آغاز لیگ شرایط تیمی بهتر شود.

او پیرامون حضور امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده و محمد عباس‌زاده در صبا اظهار کرد: تا این لحظه صحبت خاصی انجام نشده ولی فکر می‌کنم امروز و فردا بازیکنانی که مد نظر علی آقاست جذب شود.

مربی صبای قم با اشاره به رفع مشکلات مالی که فصل گذشته گریبان‌گیر این تیم بود و اکنون برطرف شده است، عنوان کرد: راجع به مسائلی مالی اطلاعات زیادی ندارم ولی علی آقا(دایی) سعی دارد طبق وضعیت تیم بازیکن جذب کند.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرکت هواپیمایی زاگرس مالک جدید این باشگاه صبای قم شده است، گفت: ظاهرا اینطور است.

او با بیان اینکه در دو نوبت صبح و عصر در پردیس کرج تمرین می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل آغاز دیرهنگام تمرینات 100 درصد از زمان آماده سازی یک تیم لیگ برتری عقب هستیم ولی ان‌شاالله با تلاش و تمرین بیشتر این مشکل برطرف می‌شود.

دایی پیرامون تهران یا قم بودن محل تمرینات صبا در فصل جدید گفت: این موضوع را مسئولان باشگاه پاسخ می‌دهند و بنده اطلاعی ندارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد