تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس بدلیل عفونت دندان ، اردوی ترکیه را ترک کرد و به تهران بازگشت.



بازیکن جوان پرسپولیس امروز با حضور در ایران به دنبال مداوای عفونت دندان خود است. امید عالیشاه درباره این بیماری گفت: واقعا نمی دانم چطور شد. همه چیز خوب پیش می رفت و تمریناتم را دنبال می کردم که ناگهان از چهار روز پیش با این بیماری مواجه شدم و کم کم شرایط به گونه ای شد که مجبور شدم برای مداوا به ایران بازگردم.
وی ادامه داد: ابتدا با مصرف آنتی بیوتیک به دنبال این بودم که شرایط را به حالت اول بازگردانم و با دستور کادرپزشکی داروهایم را مصرف می کردم اما هیچ بهبودی حاصل نشد و شرایط تمرینی برایم سخت شد. به هر حال این مصدومیت شرایط عجیبی برایم به وجود آورد و امروز به تهران بازگشتم و برای مداوای عفونت دندانم اقدام خواهم کرد تا خیلی زود به تمرینات بازگردم.
عالیشاه در مورد اردوی ترکیه و شرایط پرسپولیس نیز گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتم و از نظر بدنی و هماهنگی تاکتیکی شرایط خوبی دنبال کردیم. برای لیگ پانزدهم آماده هستیم و به نظرم این اردو می تواند به حضور موفق تیم در لیگ برتر کمک کند.
عالیشاه در ادامه درباره بازی های تدارکاتی برگزار شده پرسپولیس در ترکیه گفت: بازی اول با تیمی از سوپر لیگ ترکیه واقعا خوب بود و فشار مناسبی به ما وارد کرد. در بازی دوم هم شرایط خوبی برابر تیم امید ترینیداد و توباگو داشتیم و با توجه به اینکه در دوران بدنسازی حضور داشتیم برنامه خوبی برای ما بود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تیمی قدرتمند را روانه مسابقات شوند: کار سختی در لیگ پیش رو خواهیم داشت و باید از همان هفته اول قدرتمند ظاهر شویم و انتظار هواداران را برآورده کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد