تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیس پس از جلسه با سرپرست پرسپولیس، اظهار کرد: بعد از اردوی ترکیه خواستیم جلسه ای برگزار کنیم و تیم را آنالیز کنیم.



وی در مورد دروازه‌بان دوم پرسپولیس عنوان کرد: فردا در این باره تصمیم‌‌گیری خواهیم کرد.

برانکو در مورد وضعیت شعبانی و همچنین مهاجم نوک اظهار داشت: فعلا علیپور را به عنوان مهاجم نوک در اختیار داریم اما در مورد دروازه‌بان دوم گفتم که فردا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری گفت: باقری با نظر شخصی‌ خودش به اردوی ترکیه نیامد ولی امیدوارم هرچه زودتر به تیم اضافه شود چون حضورش در پرسپولیس مفید است و ما همکاری عالی داریم. خیلی خیلی متاسفم که او نتوانست در ترکیه با ما باشد و متاسفم هم خواهم شد که نتواند با ما ادامه دهد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس راضی هستید یا نه، گفت: متاسفانه در اردوی ترکیه همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم، برخی بازیکنان دیر به ما ملحق شدند و آمادگی بازیکنان متفاوت است. این تفاوت آمادگی فعلا ادامه خواهد داشت اما چیزی که من را راضی و خوشحال می‌کند این است که بازیکنانی داریم که ارزشمند هستند و دوست دارند به تیم کمک کنند.

وی ادامه داد: از محسن بنگر به عنوان مسن‌ترین بازیکن ما که یک روز هم غیبت نداشته است تا بازیکنان جوانی چون کمندانی در تمرینات حضور داشتند و این شانس و خوشبختی ما است که آنها در تمرین تلاش می‌کنند. با وجود فشارهای زیادی که در تمرینات وجود داشت بازیکنی مصدوم نشد و به خاطر همین از همه بازیکنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: هیچ چیزی در ترکیه پنهانی نبود و در واقع چیزی برای پنهان کردن نداریم. همه بازیکنان در تمرین کار خود را انجام می‌دادند و نحوه همکاری آنها مثبت بود.

برانکو در مورد بحث تعویق مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم، ما خودمان را با شرایط وفق خواهیم داد و کاری به این مسئله نداریم و در کارمان کم نمی‌گذاریم. وظیفه داریم هر روز بهتر باشیم تا رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی در خصوص وضعیت اومانیا گفت: انتظار داریم او از فردا در تمرینات شرکت کند تا ببینیم وضعیت بدنی‌اش چگونه است. طبیعی است اومانیا مشکلاتی دارد و می‌دانم چند روزی است تمرین نکرده اما تلاش می‌کنیم که به تیم اضافه شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد