تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ملوان با حضور پژمان نوری، مازیار زارع و سعید یوسف زاده یکی از بهترین خط هافبک های لیگ را در اختیار دارد.



نکته جالب اما کادر فنی این تیم است که همگی در دوران بازیگری هافبک بوده اند. از امیر قلعه نویی تا اکبر محمدی، قدیربحری و البته جهانبخش جعفری.

به گزارش "تک گل" امیر قلعه نویی یکی از بهترین خطوط میانی لیگ را در ملوان در اختیار دارد. مازیار زارع، پژمان نوری، شهاب کرمی، محمد آبشک و سعید یوسف زاده هافبک های میانی ملوان هستند که خیال امیر قلعه نویی را از بابت مرکز خط میانی آسوده کرده اند. ملوان با این خط میانی دغدغه ای در مرکز زمین ندارد. نکته جالب در مورد ملوان اما کادر فنی این تیم است. کادری که جملگی در دوران بازیگری هافبک وسط بوده اند و در مرکز زمین بازی کرده اند. امیر قلعه نویی سالها در شاهین، استقلال، لیگ قطر و دوباره استقلال در خط میانی یک بازیکن توانا بود و البته بارها پیراهن تیم ملی را نیز پوشید. اکبر محمدی در بانک ملی و فتح از جمله هافبک های مقتدر فوتبال تهران بود اما آسیب دیدگی سراغ او آمد تا از پیشرفت در دوران بازیگری محروم شود. جهانبخش جعفری سالها در تیمهایی چون پرسپولیس، هما، پاس، برق شیراز و داماش بازی کرد و در زمان خود جزو بهترین های لیگ بود.

ملوان با این کادر فنی و هافبک هایی که در اختیار دارد عنوان تیم هافبک ها را به خود اختصاص داده است. تیمی که خود را برای کسب یک موفقیت بزرگ آماده می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد