تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه بان جدید پرسپولیس پس از چهار سال حضور در ملوان به تیم پرسپولیس تهران پیوست و مصاحبه ای انجام داد.



به گزارش "تک گل"، صادقی که اکنون حرف از استقلالی بودنش و حضور در جمع سرخپوشان پایتخت می‌زند، در مورد این مساله و مسائل دیگر توضیح می‌ دهد و رفع ابهام می‌ کند.

نمی‌ خواستم عقب نشینی کنم

در مورد بحث جدا شدنم از ملوان باید بگویم وقتی متوجه شدم، می‌ خواهند یک گلر خارجی بیاورند، آن هم پاشنکویی که 3 سال بازی نکرده است و یک مقدار از این قضیه ناراحت شدم. دوست نداشتم او بیاید و فیکس باشد و من بخواهم کنار بکشم و بعد از این همه سال حضور در ملوان و فیکس بازی کردن گام رو به عقب بردارم چون اصلا خوب نبود و از لحاظ شخصیتی خیلی بد می‌ شد.

دوست داشتم بمانم شرایط جور نبود

واقعیتش این است که من دوست داشتم در ملوان بمانم اما شرایط به نوعی شد که نتوانستم در انزلی بمانم. با آقای قلعه‌نویی و حبیبی نیز انجام شد، هر دویشان دوست داشتند که من را نگه دارند اما همانطور که گفتم با توجه به شرایط پیش آمده علاقه نداشتم بمانم.

بخاطر اینکه پیشرفت کنم از استقلال جدا شدم

در مورد بحث اینکه من قبلا در استقلال بودم باید بگویم که این به 5، 6 سال پیش برمی گردد و آن زمان با این موقع شرایط خیلی متفاوت بود. آن موقع که در استقلال حضور داشتم گلر سوم بودم و چون می‌ خواستم پیشرفت کنم جدا شدم. سعی و تلاشم همیشه این بوده که بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم و هر آنچه که در توانم هست را ارائه دهم. فکر نمی‌ کنم در استقلال بودنم ربطی به پرسپولیس آمدنم داشته باشد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و آرزو هر کسی هست که در این تیم بازی کند بنابراین به این تیم آمدم و قرارداد بستم و بابتش خدا را شاکرم.

در حال حاضر 3 دروازه‌بان بیشتر نیستیم

تا آنجا که من می‌ دانم پرسپولیس در حال حاضر 3 دروازه‌بان دارد، من هستم و سوشا مکانی و یک گلر زیر 22 سال. البته دیروز از مسعود همامی مصاحبه ای خواندم که گفته بود می‌ خواهم به تمرین پرسپولیس بیایم اما برانکو گفته بود که نمی‌ گذارد تمرین کنم و همامی جزو بازیکنان من حساب نمی‌ شود. با این تفاسیر 3 دروازه‌بان بیشتر نیستیم.

بستن قرارداد 3 ساله با پرسپولیس خوب است

در مورد بستن قرارداد 3 ساله با پرسپولیس باید بگویم که با چند نفری مشورت کردم و بستن قراردادی 3 ساله آن هم با تیم بزرگ که می‌ توانی در آن به تیم‌ملی برسی و بیشتر در چشم باشی، خوب است. من به شخصه دوست ندارم زیاد تیم عوض کنم.

خوشحالم که در تیم پرطرفدار حضور دارم

من دوست دارم در هر استادیومی که بازی می‌کنم و به هر جا که می‌روم پر از هوادار باشد و هواداران پرسپولیس امسال استادیوم آزادی را در هر بازی پر کنند و به نتیجه گرفتن ما کمک کنند. به شخصه دوست دارم که در یک تیم پرطرفدار بازی کنم چون هواداران به من انرژی می‌ دهند. باور کنید آنقدر از حضور هوادار روحیه می‌ گیرم که برایم فرق نمی‌ کند برای تیم خودمان باشد یا هوادار تیم مقابل.

با سوشا دوست هستم آن هم از نوع صمیمی اش

من و سوشا مکانی دوست هستیم آن هم از نوع صمیمی اش. در استیل آذین هم تیمی بودیم و کاملا همدیگر را می‌ شناسیم اما رقابت داریم قطعا شرایط امسال به نوعی است که به هردوتای ما بازی می‌ رسد سوشا هم جزو گلرهای خوب لیگ است و ملی‌پوش محسوب می‌ شود. او گلر باتجربه ای است اما انشالله بتوانم نظر برانکو را جلب کنم و بازی کنم. دوست دارم بازی های بیشتری به من برسد ولی همه این ها به نظر سرمربی برمی گردد و در طول فصل مشخص می‌ شود.

طرفدار رنگ ها نیستم

باید توضیح دهم راجع به صحبت هایی که از قول من در برخی خبرگزاری ها درج شده بود، مبنی بر اینکه هیچ وقت نگفته ام استقلالی ام. ببینید من زمانی در استقلال بازی می‌ کردم اما همانطور که در این مصاحبه اشاره کردم، به دلیل شرایطی که وجود داشت و از آنجایی که من گلر سوم بودم برای اینکه بتوانم پیشرفت کنم، باید جدا می‌ شدم. شرایط فوتبال حرفه ای است و مثل خیلی از بازیکنانی که در سال های اخیر از استقلال به پرسپولیس آمده اند یا بالعکس این اتفاق اکنون برای من هم افتاده و مورد عجیبی نیست. با توجه به اینکه من هیچ بازی ای در استقلال انجام نداده بودم. در ضمن استقلالی ها اگر من را می‌ خواستند باید پیشنهاد می‌ دادند اما پیشنهادی از سوی این تیم به من نرسید. استقلال خودش طالب‌لو و رحمتی را دارد که هر دو گلرهای بزرگی هستند. بنابراین من الان در خدمت پرسپولیس هستم و تا آخرین قطره خونم برای این تیم می‌ جنگم همانطور که برای ملوان جنگیدم. اینکه الان بخواهم اعلام کنم استقلالی هستم یا پرسپولیس اصلا حرفه ای نیست. من برای لباس هر تیمی که برتن می‌ کنم ارزش و احترام قائلم.

شاید مربی بدنساز پرسپولیس برادر ناتنی ام باشد

صادقی در پاسخ به این سوال که واقعا از لحاظ چهره به مربی بدنساز پرسپولیس شباهت دارد یا خیر گفت که: نمی‌دانم شاید اینطور باشد من دقت نکرده ام چون دیروز اولین جلسه تمرینی من با تیم پرسپولیس بود و امروز که به تمرین بروم دقت می‌ کنم. وقتی یک بازیکن روز اول به تمرین لیگ می‌ روم به چنین چیزهایی فکر نمی‌ کنم اما شاید مربی بدنساز پرسپولیس برادر ناتنی من باشد. (می‌خندد)

با نظر برانکو به میدان بروم بهترین نمایش را ارائه می‌ دهم

در مورد بازی با پدیده مشهد در هفته ابتدایی لیگ باید بگویم که به شخصه از لحاظ بدنی و روحی در بهترین سطح قرار دارم و اگر با نظر سرمربی به میدان بروم، سعی می‌ کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. پدیده تیم خوبی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌ خواهیم آنها را در آزادی شکست دهیم.

از هواداران ملوان و پرسپولیس ممنونم

جا دارد از هواداران ملوان که در این چند ساله از من و از تیم شهرشان حمایت کردند، تشکر کنم. از مسوولین پرسپولیس هم واقعا ممنونم که باعث شدند کارهایم راحت پیش برود و یک تشکر ویژه می‌ کنم از هواداران پرسپولیس زیرا زمانی که به این تیم ورود کردم، حمایت خیلی خوبی از من کردند. انشاالله با خوب کار کردن درون زمین جواب محبت هایش را بدهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد