تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ادینهو مهاجم برزیلی سال گذشته تراکتورسازی گفت فدراسیون فوتبال ایران بازیکن برتر خارجی نمی خواهد.



به گزارش "تک گل"، در مراسم انتخاب های لیگ برتر لوسیانو ادینهو در حالیکه فصل گذشته آقای گل شده بود از سوی کارشناسان این مراسم به عنوان بهترین مهاجم انتخاب نشد که جای تعجب داشت.

ادینهو در همین رابطه گفت وگویی گفت: من با خبر شدم که در مراسم بهترین ها من را انتخاب نکردند اما ناراحت نشدم. فدراسیون ایرانی بازیکن خوب خارجی که از همه برتر باشد نمی خواهد. ایران آقای گل خارجی نمی خواهد و فقط بازیکنان ایرانی را انتخاب می کند. برای من مهم نیست و ناراحت نشدم. من در تراکتور روزهای خوبی داشتم و فقط از خواشحالی هواداران این تیم خوشحال هستم.

او ادامه داد:من آقای گل ایران شدم و خودم را نشان دادم. برای تراکتور و هوادارانش آقای گل شدم و این آقای گلی را به آنها تقدیم می کنم. 6 سال در ایران بودم و بهترین روزهایم را در تبریز گذراندم. من تبریز را خیلی را دوست دارم و دلم تنگ می شود. دوست دارم روزی به ایران برگردم و محبت هواداران را جبران کنم و خوشحالم این هدیه به باشگاه تراکتورسازی رسید.ایران وطن دوم من است و دلم برای مردم ایران تنگ شده است.

ادینهو در رابطه با شرایطش در السیلیه هم گفت: در السیلیه شرایط خوبی دارم و هر روز صبح و بعد از ظهر تمرین می کنم. هدف من در قطر هم آقای گلی است و به هدفم می رسم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد