تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فروزان اظهار کرد که کادر فنی استقلال باعث جدایی او از جمع آبی پوشان شده است.



محسن فروزان در مورد دلایل جدایی‌اش از تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کادرفنی استقلال باعث جدایی‌ام از این تیم شد و بنابردلایلی باعث شدند که نتوانم در این تیم بمانم.

وی اضافه کرد: به خاطر هواداران استقلال حتی در چند جلسه تمرین گروهی تیم شرکت کردم اما در نهایت نتوانستم به همکاری‌ام با این تیم ادامه دهم. امروز هم به هیات فوتبال استان تهران آمدم تا برگه خروج از تهران خود را دریافت کنم.

دروازه‌بان فصل پیش تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با استقلال قرارداد سه ساله داشتم و می‌خواستم حداقل ۵ سال در این تیم بمانم اما نگذاشتند این اتفاق رخ دهد. امروز ۲۷ ساله هستم و می‌خواهم تا ۳۷ سالگی به دروازه‌بانی ادامه دهم.

وی با بیان اینکه خیلی حرف‌ها در دلش باقی‌مانده، تاکید کرد: بزودی صحبت‌هایم را بیان می‌کند تا هواداران بدانند چرا از استقلال رفتم اما فعلا زمان مناسبی برای گفتم این مسائل نیست.

فروزان در مورد مبلغ قراردادش با تیم سیاه جامگان صحبت نکرد و در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم جدیدش با استقلال گفت: صحبتی در مورد این بازی هم ندارم اما بزودی حرف‌هایم را با خبرنگاران مطرح می‌کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد