تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دروازه بان پرسپولیس گفت وقتش رسیده برای تیم محبوبم بازی کنم. عطش خاصی برای بازی اول دارم.



به گزارش "تک گل" ،‌ مرتضی قدیمی پور در مورد اینکه این آمادگی را دارد که در صورت اعلام برانکو درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد گفت: خوشبخاته در این چند وقت تمرینات خوبی انجام دادم و زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات خود را پیگیری کردم و اگر برانکو صلاح بداند با آمادگی کامل درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرم.

 وی ادامه داد: از سال گذشته که در کنار تیم حضور دارم عطش زیادی برای بازی کردن دارم وقتش است که دیگر درون دروازه بایستم تا بتوانم پاسخ اعتماد برانکو را بدهم.

 دروازه‌بان تیم پرسپولیس اظهار داشت: می‌خواهم پاسخ اعتماد برانکو را درون دروازه بدهم و مطمئن باشید اگر سرمربی تیم صلاح بداند سربلند از بازی بیرون خواهم آمد.

قدیمی‌پور خاطر نشان کرد: برای بازی کردن درون دروازه پرسپولیس کاملا و 100 درصد آماده هستم و با همه توان از دروازه تیم محافظت خواهم کرد.

وی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا در مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: اولین بازی در لیگ بسیار مهم است و ما سه امتیاز بازی را می‌خواهیم خوشبختانه شرایط پرسپولیس هم خوب است و آماده می‌شویم تا پدیده را شکست دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد