تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فرکی بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان در کنفرانس خبری از خبرنگاران تشکر کرد.



به گزارش "تک گل"،فرکی بعد از برد تیم ویسی در کنفرانس مطبوعاتی از گردان تشکر کرد و گفت:  استقلال خوزستان متفادت تر از سال قبل شده بود و کار هم برای ما سختر تر شد. جوانگرایی در این تیم می تواند هر تیمی را اذیت می کند.

تیم ما در ادامه بازی بهتر بازی کرد و توانستیم بازی اول خانگی را ببریم. من به استقلال خوزستان و آقای ویسی تبریک می گویم. ما از لحاظ فنی می توانستیم گل های بیشتری را بزنیم اما از آنجایی که خودم فوتبال بازی کردم می دانم همیشه در ابتدای کار استرس وجود دارد و همین مساله در گل زدن تاثیر منفی داشت. ما می توانستیم بیشتر گل بزنیم اما باید بگویم شهاب گردان امروز روز خوبی را پشت سر گذاشت و سه امتیاز را به ما تقدیم گرد. بازیکنان دیگر هم زحمت کشیدند. حریف هم در ضد حملات خطرناک بود. خط دفاع ما هم خوب کار کرد و توانستیم با یک کار جمعی یک حریف سرسخت را شکست دهیم.

بازیکن نباید با داور بحث کند
ما سال گذشته هم به بازیکنان تذکر دادیم که در گرفتن کارت دقت کنند چون هم خودشان ضرر می کنند و هم تیم. قبل از هر بازی تاکید من روی این موضوع است که یک بازیکن با داور یحث نکند چون این مساله باعث مس شود تمرکز داور بهم بخورد و قضاوتش به ضرر ما شود. ما نباید در بازی خانگی شاهد این مسائل باشیم چون باید برنده باشیم.

سوپر لیگ را برگزار می کنیم
بازی با ذوب آهن هم به عنوان سوپر لیگ است و بازی سوپر لیگ را در هفته دوم انجام می دهیم البته این بازی جام ندارد. آقای گل محمدی از مربیان خوب هستند و این تیم بازیکنان خوبی دارد و دوست دارم این بازی جذاب شود.

از گردانی راضی بودم
پادوانی مصدوم بود اما از گردانی راضی بودم. او بعد از مدت ها که دور بود خوب بازی کرد. در ادامه بازی ها بازیکنان هماهنگ می شوند. نجفی هم تعویضی به زمین آمد اما خوب کار کرد.محرم هنوز آماده نبود و به همین خاطر از سرلک استفاده کردیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد