تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بعد از بازی سیاه جامگان و استقلال، اتوبوس ها خالی برگشتند.



به گزارش "تک گل"،‌ تیم فوتبال سیاه‌جامگان روز پنج‌شنبه در چارچوب هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه ثامن‌الائمه میزبان استقلال تهران بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. یکی از مشکلاتی که در این بازی به وجود آمد بحث حضور هوادارن در ورزشگاه بود.
مدیریت اتوبوسرانی مشهد در نامه‌ای صبح روز پنج‌شنبه یعنی همان روزی که بازی قرار بود برگزار شود درخواست مبلغی برای حضور اتوبوس‌ها و انتقال هواداران به ورزشگاه می‌کند. این در حالی است که پیش از این برای بازگشت هواداران اتوبوس‌ها هماهنگ شده بود.

مسعود حکم‌آبادی مدیر رسانه‌ای سیاه‌جامگان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: ساعت 12 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه مدیریت اتوبوسرانی از ما درخواست هزینه‌ای کرد که هر چند ناچیز بود اما در آن زمان نمی‌شد اقدامی انجام داد ما تعهد کردیم که شنبه - یکشنبه پول را واریز کنیم اما آنها تأکید داشتند که مبلغ باید هم‌اکنون واریز شود. این مسائل باعث شد که هواداران با ماشین‌های شخصی خود به ورزشگاه بیایند و 120 اتوبوسی که به ورزشگاه آمده بود خالی بازگشت.

وی تصریح کرد: ما یک گلایه هم از مسئولین داریم که چرا به هوادارن استقلال بیش از 10 درصد گنجایش ورزشگاه اجازه ورود دادند. هواداران استقلال حدود 30 درصد در ورزشگاه حضور داشتند که اگر به آنها اجازه داده نمی‌شد به ورزشگاه بیایند قطعا هواداران ما حاضر شده بودند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد