تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم های  نفت تهران و صبای قم در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران 94-95 در ورزشگاه تختی تهران  به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1 - 1 به پایان رسید.



هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران
پنجشنبه15 مرداد ساعت 19:30
ورزشگاه: تختی تهران/ تماشاگر:400 نفر
داوران: البرز حاجی پور- سجاد طوری- رضا قیم
 کارت زرد:  محمد اوسانی(45) از صبا / حامد لک (56) از صبا

 
ترکیب دو تیم

 
نفت تهران: علیرضا بیرانوند ، دوجسوس سانتوز ، سیدجلال حسینی ، علیرضا عزت کرامت ، مهدی مومنی ، آرش رضاوند ، وحید امیری ، وحید حمدی نژاد ، سعید لطفی ، ایمان مبعلی و امیرارسلان مطهری (عیسی آل کثیر 39)
سرمربی: علیرضا منصوریان

صبای قم: حامد لک، مسعود حق جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

نیمه اول

صبا خیلی زود و در دقیقه یک به گل رسید؛ گل شاگرادان دایی دایی را جلال الدین علی محمدی به زیبایی از فاصله 25 متری وارد دروازه نفت کرد. در دقیقه 15 ارسال تند و تیز امیری را صادقی در خط دفاعی متوقف کرد و راهی کرنر نمود.
در دقیقه 22 ارسال ایمان مبعلی به مطهری رسید اما شوت بازیکن نفت از کنار دروازه به اوت رفت.  جلال الدین علی محمدی در دقیقه  27شوت سرکشی را روانه دروازه کرد که توپ به مدافعان نفت برخورد کرد و به شکل خطرناکی به اوت  رفت.  در نهایت نیمه اول دیدار با نتیجه 1 بر 0ر به سود صبا پایان یافت و دو تیم راهی رختکن شدند.
 
نیمه دوم

نفتی ها نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند و برای جبران نتیجه حملاتی را روی دروازه تیم حریف طراحی کردند. در دقیقه 53 ضربه آزاد زیبای مبعلی را حامد لک مهار کرد تا دروازه تیمش همچنان بسته بماند. دقیقه 64 شوت زیبای پیام صادقیان می توانست دروازه لک را باز کند اما توپ وی با فاصله از کنار دروازه صبا راهی اوت شد.
دقیقه 74 روی اشتباه بیک زاده امیری می توانست دروازه صبا را باز ند اما ضربه وی دقت کافی را نداشت به کنار دورازه اثبات نمود. در دقیقه 80 روی ارسال بوعذار از فاصله 35 متری و اشتباه حامد لک در جایگیری دروازه صبا بالاخره باز شد تا نتیجه بازی 1-1 شود.
درنهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید تا شاگردان منصوریان و دایی به تک امتیاز بازی قناعت کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد