تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

بعد از شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان ، برانکو ددر کنفرانس خبری حاضر شد و بدی هوا را عامل شکست تیمش عنوان کرد.



به گزارش "تک گل"، سرمربی پرسپولیس در ابتدا با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: روز شنبه روز خبرنگار را به همه دوستان خبرنگار تبریک می گویم.

استقلال با اشتباهات ما به گل رسید
متاسفم که متحمل شکست شدیم. اما باید بگویم شرایط هوا غیر قابل تحمل بود. این شرایط به صورت مستقیم در سلامتی بازیکن تاثیر می گذارد و زمان زیادی می برد که به شرایط خودشان برگردند. من به استقلال خوزستان تبریک می گویم و البته این تیم شانس زیادی نداشت اما با اشتباه بزرگ ما به گل رسید و با یک ضربه عالی هم گل دوم را زد. بازیکنان من هم تلاش کردند نتیجه را برگردانند اما فشار امروز فراتر از تحمل انسان بود. اما خب بیش از یک گل را متاسفانه نتوانستیم جبران کنیم.

بهانه نمی آورم، شرایط غیرعادی بود
من نگفتم آب و هوا مقصر شکست ما بود.گفتم که در شرایط غیرعادی بازی کردیم که تحملش سخت بود. گل اول را که دریافت کردیم بر ادامه بازی تاثیر منفی گذاشت. طبیعی است بازیکنانی که هنوز در فرم صد در صد نیستند به دنبال جبران گل خورده بروند و طبیعی است در ابتدای کار آنطور که می خواستیم کار نکردند. آنها می دانستند یک حریف با انگیزه مقابل ماست که خوب هم کار کرد. با این حال تکرار می کنم که بازیکنان من واقعا تلاش زیادی داشتند تا نتیجه را جبران کنند اما شرایط هوایی خیلی سخت بود و انرژی بازیکنان تحلیل رفت.

دروازه بان مان یک توپ ساده را نگرفت
این اشتباهات پیش می آید.به هر حال نمی شود این را منکر شد چون یک توپ ساده بود اما پس از این اتفاق،سخت می شود بازی را برگرداند.

قرعه سختی داریم و منتظر استراحت هستیم
ما قرعه بدی را پیش رو داریم.الان اینجا هستیم و دوباره باید به مصاف سپاهان برویم.همانطور که گفتم تیم هنوز صد در صد آماده نیست. پس از استراحتی که به خاطر تیم ملی خواهد بود تیم مان از این بهتر می شود.

درباره داوری حرف نمی زنم
برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد واکنشی نسبت به قضاوت محسن ترکی بعد از اخراج هادی نوروزی به عنوان کاپیتان تیمش نداشته باشد: من درباره داوری حرف نمی زنم.نظر،نظر داور است.

می توانم به بازیکنان بهتری به جای طارمی و عالیشاه میدان دهم
طارمی و عالیشاه در تمرین خوب بودند. با این وجود ما بازیکنان با کیفیتی داریم که می توانیم آنها را به جای هم در ترکیب قرار بدهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد