تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان جمعه 16/5/94 از ساعت 21:00 شروع خواهد شد.



به گزارش "تک گل"، ذوب آهنی ها که بازی اول خود را در انزلی مغلوب ملوانان شدند در این بازی میزبان سپاهانی خواهند بود که بازی ابتدایی خود را در مقابل آبی پوشان خوزستان به پیروزی رسیدند.

1. نتایجه بازی ابتدایی هر دو تیم در لیگ پانزدهم یک بر صفر بود اما با این تفاوت که سپاهانی ها هفته ابتدایی لیگ را با برد مقابل استقلال خوزستان پشت سر گذاشتند اما ذوب آهن در انزلی متحمل یک شکست شدند.

2. در دومین هفته لیگ شاهد دو دربی خواهیم بود،علاوه بر سپاهان و ذوب آهن که به مصاف هم می روند گسترش و تراکتور در تبریز نیز با هم روبرو می شوند.

3. این دو تیم اصفهانی تاکنون 53 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل تلاش آنها در این بازی حساس 19 پیروزی برای سپاهان و 14 برد برای ذوب آهن بوده است و در 20 بازی نیز دو تیم به تساوی رسیده اند.

4. سنگین ترین پیروزی و شکست ها در این بازی مهم پیروزی با نتیجه چهار بر صفر است که تا کنون دو بار برای سپاهانی ها به وجود آمد.

5. پرگل ترین بازی نیز دیدار برگشت این دو تیم در لیگ 91-92 به وجود آمد که در آن بازی سپاهانی ها توانستند با نتیجه 4 بر 3 از سد ذوب آهن بگذرند.

6. هر دو دیدار این دو تیم در لیگ چهاردهم با نتیجه مشابه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

7. آخرین پیروزی در بازی های این دو تیم در بازی برگشت لیگ سیزدهم اتفاق افتاد و طی آن زرد پوشان توانستند با یک گل سبزپوشان را از پیش رو بردارند.

8. در دربی اصفهان و 53 بازی برگزار شده، تاکنون 63 گل رد و بدل شده است.

9. مهدی رجب زاده از ذوب آهن بهترین گلزن در دربی های اصفهان است و پس از او نام رسول نوید کیا به چشم می خورد.

10. سرمربیان هر دو تیم فصل گذشته نیز روی همین نیمکت نشسته بودند، حسین فرکی و یحیی گل محمدی، دومین سال حضورشان را در تیم های اصفهانی می گذرانند.

11. ذوب آهنی ها سعی کردند به تیم درخشان فصل قبل خود دست نزنند و در بازار نقل و انتقالات تنها دو خرید داشتند. آنها به جای دو بازیکن اصلی خود یعنی سانتوس و قاسم دهنوی، دو خرید به نام های محمد نژادمهدی و اکبر صادقی داشتند.

12. سپاهانی ها نیز اسکلت تیم قهرمان فصل قبل خود را حفظ کردند و تنها دو خرید لیگ برتری به نام های حبیب گردانی از تراکتورسازی و لئوناردو پادووانی از نفت تهران و یک خرید لیگ یکی به نام میلاد سرلک نفت آبادان داشته اند.

13. بزرگ ترین غایب دربی قاسم حدادیفر است که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داد،او که بازیکن سال فوتبال ایران شناخته شد نمی تواند در دربی اصفهان، ذوب آهن را همراهی کند البته مدافع جوان این تیم حجت حق وردی نیز در تمرین روز قبل بازی دچار مصدومیت شد ولی بازی کردن یا نکردنش هنوز مشخص نیست ‌.

14. در تیم سپاهان نیز پادووانی و محرم نویدکیا به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند.

15. دو بازیکن جدا شده از تیم ذوب آهن، از موثرترین بازیکنان این تیم بودند که امسال در ترکیب این تیم حضور ندارند، قاسم دهنوی لیگ پانزدهم را با صبا می گذراند و سانتوس نیز به جمع نفتی ها اضافه شد.

16. بازیکنان مشترکی که در دو تیم حضور دارند سه نفر هستند، شهاب گردان و محمدرضا خلعتبری پس از حضور در ذوب آهن رویایی که به مقام نایب قهرمانی آسیا نیز رسیده بود، از این تیم جدا شدند در حال حاضر در جمع سپاهانی ها حضور دارند و محمدباقر صادقی نیز پس از یک فصل حضور در سپاهان و سپس سایپا، برای دومین بار به جمع سبزپوشان اصفهانی برگشت و در حال حاضر در دومین سال بازگشت دوباره اش به سر می برد.

17. ترکیب احتمالی ذوب آهن در این بازی محمدرشید مظاهری ، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، علی همام، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر،احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، کاوه رضایی خواهد بود.

18. ترکیب احتمالی سپاهان نیز در این بازی شهاب گردان، هادی عقیلی، عبداله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، حسین پاپی، لوسیانو پریرا، احسان حاج صفی، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی خواهد بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد