تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، شاید اگر امیرقلعه نویی سرمربی ملوان نبود این بازی حساسیت چندانی نداشت اما حالا همه به این بازی به چشم یکی از حساس ترین بازی های هفته نگاه می کنند.

مسابقه ای که می تواند برای مربیان دو تیم بی نهایت اهمیت داد. پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در پایان لیگ یازهم و غلی رغم قهرمان کردن تیمش در جام حذفی جای خود را به امیرقلعه نویی داد. قلعه نویی هم که فصل گذشته به دلیل نتایج ضعیف از استقلال برکنار شد، حالا سر تا پا انگیزه است که نشان بدهد هنوز هم یکی از بزرگترین مربیان ایران است. این بازی بی تردید یک جنگ تمام عیار به بین 2 مربی استقلال است که چشم هواداران این تیم را به خود خیره می کند. البته امیر قلعه نویی با مبهم نگه داشتن وضعیت حضورش روی نیمکت استقلال بار حساسیت را از روی شانه های خود برداشته است و توپ را به زمین همتایش فرستاده. اما استقلال هم با داستان های ادامه دار جاسم کرار ممکن است در ذهنیت تاکتیکی حریف خلل ایجاد کند.

شرایط

استقلال در هفته اول یک بازی سراسر هجومی را برابر سیاه جامگان به نمایش گذاشت تا جایی که بیشتر کارشناسان تیم جوان شده پرویز مظلومی را تیم هفته اول لیگ برتر نامیدند. این تیم با نتیجه 2 بر یک سیاه جامگان را شکست داد و موفق شد در پایان هفته اول لیگ برتر در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

اما از آنطرف شاگردان امیرقلعه نویی هم در انزلی دست به کاری بزرگ زدند و موفق شدند ذوب آهن مدعی را با نتیجه یک برصفر شکست بدهند. البته پیروزی استقلال با یک بازی تهاجمی و برد ملوان با یک نمایش نسبتا دفاعی به دست آمد. با این توضیح که ملوانی ها کمتر از 10 روز و استقلال بیش از یک ماه زمان برای آماده سازی صرف کرده اند.

آیا می دانستید:

1. امیرقلعه نویی بعد از 4 فصل روبه روی استقلال در استادیوم آزادی قرار می گیرد. او آخرین بار در لیگ یازدهم و زمانی که در تراکتورسازی سرمربیگری می کرد استقلال را در آزادی با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

2. در 25 بازی اخیر ملوان هرگز نتوانسته استقلال را در آزادی شکست بدهد و شاگردان امیرقلعه نویی می روند که خرق عادت کنند.

3. جالب است که بدانید پرگل ترین بازی دو تیم در 25 بازی اخیر مربوط به لیگ سیزدهم و یازدهم می شود که ملوان در هر 2 بار موفق شد استقلال را در انزلی با نتیجه 4 بر 2 شکست بدهد.

4. آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر مربوط به لیگ دوازدهم می شود، جایی که استقلال با امیرقلعه نویی سرمربی فعلی ملوان موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

5. آخرین دوئل مظلومی و قلعه نویی مربوط به لیگ سیزدهم می شود، جایی که مظلومی سرمربی مس کرمان بود و موفق شد شاگردان قلعه نویی را در روز خداحافظی فرهاد مجیدی با نتجه بدون گل متوقف کند.

6. استقلالی ها به طور کلی از ملوان خاطرات خوشی ندارند و یک قهرمانی در لیگ برتر و یکی، دو قهرمانی در جام های دیگر را در دیدارهای مستقیم با ملوان از دست داده اند.

7. پژمان نوری، سیدحسین حسینی و فرزاد حاتمی 3 بازیکن ملوان هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند.

8. استقلال در 25 بازی اخیر خود برابر ملوان برتری قاطعی داشته است. این تیم در 13 بازی پیروز شده، 9 بازی مساوی شده است و 3 بار هم از انزلی چی ها شکست خورده است. نکته امید بخش برای استقلالی ها این است که این تیم هرگز در آزادی در 25 بازی اخیر از ملوان شکست نخورده است.

9. از بین بازیکنان استقلال سیدمهدی رحمتی خاطرات ویژه ای با سرمربی ملوان دارد. آخرین نبرد این دو با تک گل شهباززاده به نفع قلعه نویی به پایان رسیده است. شهباززاده حالا در خط حمله استقلال امید اصلی گلزنی آبی پوشان است.

10. در تیم ملوان حسین ماهینی، آرش افشین، مازیار زارع، فرزاد حاتمی، پژمان نوری، حسین کنعانی و محمد نزهتی جزو بهترین ها هستند و استقلال نیز بعد از نمایش دلپذیر در بازی اول با فوجی از ستاره ها به دیدار حریف می رود. آنها مهدی رحمتی، امین حاج محمد، امید ابراهیمی، آرش برهانی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده و ... را در ترکیب خواهند داشت.

احتمالات امروز

استقلال: آبی ها در دروازه از رحمتی استفاده می کنند و بلاک 4 نفره دفاعی آنها شامل میثم مجیدی، امین حاج محمدی، روزبه چشمی و خرسندنیا(مگویان) خواهد بود. امید ابراهیمی، جابر انصاری، آرش برهانی، محسن کریمی در خط هافبک حضور دارند و اگر جاسم کرار به این بازی نرسد، احتمالا از علیرضا رمضانی به جای او استفاده خواهد شد. البته ممکن است روزبه چشمی از خط دفاع به هافبک منتقل شود و مگویان به عنوان دفاع وسط بازی کند. البته استقلال خسرو حیدری را هم در ترکیب دارد. مهاجم نوک آبی پوشان هم در این بازی سجاد شهباززاده خواهد بود.

ملوان: سیدحسین حسینی دروازه بان ملوان است و خط دفاعی این تیم را معبودی، کنعانی، پورقاز و ماهینی تشکیل می دهند. مازیار زارع و سعید یوسف زاده دو هافبک دفاعی و پژمان نوری و محمد نزهتی دو هافبک تهاجمی تر این تیم خواهند بود. در خط حمله هم آرش افشین و فرزاد حاتمی قصد دارند روز سختی را برای مدافعان استقلال درست کنند. البته احتمال حضور شهاب کرمی نیز در ترکیب اصلی ملوان وجود دارد. تیمی که امیر قلعه نویی را به عنوان مهره اصلی در اختیار خواهد داشت.

در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی (این مسابقه راس ساعت 19:30 آغاز می شود)، حساسیت های این دیدار را در ذهن خود مرور کنید. رقابتی که امیدواریم به اندازه پیش بینی ها جذاب باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد